تکمیل شدن ضلع جنوبی کمربندی نوشهر تا پایان امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل شدن ضلع جنوبی کمربندی نوشهر – چالوس تا پایان امسال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال ضلع جنوبی پل به اتمام می‌رسد و ترافیک به صورت ۲ طرفه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پل‌های تخریب شده سیل اخیر در غرب مازندران در اسرع وقت بازسازی و ترمیم می‌شودافزود: ترمیم و بازسازی پل‌های تخریب شده سیل غرب مازندران در دستورکار قرار دارد تا از بار ترافیکی شهر‌های غرب مازندران مخصوصا کمربندی نوشهر کاسته شود.

خیرالله خادمی گفت: در بازدید از جاده چالوس مقرر شد خروجی مرزن آباد به سمت مجلار تعریض و با ۴ بانده کردن آن از ترافیک درون شهری مرزن آباد کاسته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: از جاده مرزن آباد به کلاردشت نیز مقرر شد تا نقاط خطر آفرین رفع نواقص آن انجام شود تا روستاییان با بتوانند مشکلات خطر آفرین جاده‌ای را نداشته باشند.

وی درباره خروجی آزاد راه تهران – شمال و احداث مسیر مناسب برای روستاییان اطراف این آزاد راه گفت: مقرر شد تا در مورد احداث پل روگذر یا زیر گذر برای دسترسی روستا‌های اطراف آزاد راه برنامه ریزی شود.

خادمی افزود: برنامه‌های گسترده‌ای به منظور ساماندهی جاده‌های شمالی کشور از شرق مازندران تا غرب گیلان جاده فیروزکوه، هراز و رفع نقطه گلوگاهی قزوین به رشت در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پارسال ۱۰۰۰ میلیارد تومان در جاده‌های منتهی به شمال هزینه شدگفت: آزاد راه شمال با ۳۵۰۰ نیروی انسانی به عنوان بزرگترین طرح راه کشور در حال انجام است.

انتهای پیام /ر

بازسازی کمربندی نوشهر – چالوس  در حوادث سیل اخیر به زودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار