کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی حمله به غزه را تا هفته آینده به تعویق انداخت

کابینه امنیتی اسرائیل تصمیم گرفت تا منتظر عکس العمل حماس به هشدار‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع اسرائیل بماند، و حمله به غزه را تا هفته آینده به تعویق انداخت.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی حمله به غزه را تا هفته آینده به تعویق انداختبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی تایمز اسرائیل، به رغم هشدار‌های نخست وزیر و وزیر دفاع (جنگ) در زمینه پاسخ جدی به اقدامات حماس طی روز‌های اخیر، کابینه امنیتی اسرائیل تصمیم گرفت این حمله را حداقل یک هفته به تعویق بیندازد، بنا به گزارش برخی رسانه‌ها وزیران کابینه تصمیم گرفته اند تا منتظر عکس العمل گروه حماس به هشدار‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع اسرائیل بمانند.

پس از جلسه ۴ ساعته کابینه، لیبرمن به شبکه تلویزیون دولتی کان گفت، وی از عملیات نظامی در غزه پشتیبانی می‌کند.

لیبرمن افزود: «اسرائیل در پاسخ به ماه‌ها شورش هماهنگ شده از سوی حماس در امتداد مرز‌های خود تمام گزینه‌های موجود را مد نظر دارد.»

وی افزود: «من نمی‌خواهم رهبران حماس دچار توهم شوند. ما آماده ایم که سخت‌ترین ضربه ممکن را وارد کنیم. گزارش‌های موجود حاکیست که برخی مقامات نظامی گفته اند که با این عملیات موافق نیستند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار