لحظه به لحظه با بورس؛

شاخص بورس در پایان معاملات خوش درخشید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۵۷۷۴.۸۷ واحدی به پله ۱۸۰ هزار و ۶۱ واحدی رسید.

تالار شیشه سبز پوش شدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۴۳۳۹.۸۹ واحدی به پله ۱۷۹ هزار و ۱۶۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در ابتدای معامله از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۵۸ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات فولاد، کگل، فملی، کچاد، شبندر، تاپیکو و پارس با روند صعودی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۵۸.۸۴ واحدی به پله ۱ هزار و ۹۸۶ واحد رسید که براین اساس ارزش کل در ابتدای معاملات از ۱ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۶۸ میلیون سهم طی ۳۵ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس از 9 هزار میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد 5774.87 واحدی به پله 180 هزار و 61واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از 9 هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی 215هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد شپنا،وامبد و شتران با روند نزولی و فولاد،کچاد،تاپیکو و فخوز با روند صعودی به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد 67.72 واحدی به پله یک هزار و 995 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 9 هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی 172 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار