برگزیدگان جشنواره قصه گویی معرفی شدند

در آیین اختتامیه جشنواره استانی قصه‌گویی در کانون استان کرمانشاه، برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت : در آیین پایانی مسابقه قصه‌گویی در کانون استان کرمانشاه ضمن معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف، از برگزیدگان با اهدای لوح قدردانی تجلیل شد.

وی گفت : بر همین اساس، هیات داوران بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی در مرحله استانی کرمانشاه، پس از بررسی قصه‌ها، آرای خود را به شرح ذیل اعلام کردند.

فتاحی افزود :در بخش پدر بزرگ و مادر بزرگ‌ها: «زهره خیراندیش» از کرمانشاه با «قصه پادشاه و سه دختر» ، »زیبا عفتی» از اسلام آباد غرب با قصه «جوان ماهیگیر»، «ملک آرا ترکمان» از کرمانشاه با قصه «مورچه و بوته ی خار» به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی افزود : در بخش مردان و زنان: «رامین رستمی» از کرمانشاه با قصه «آب که از سر گذشت»، «فرانک حیاتی» از اسلام آباد با قصه «کلاغ خنزر پنزری»، «بهشته قطبی» از روانسر با قصه «میمون و موز»، «مهناز افشاری» از قصر شیرین با قصه ی «راز خوشبختی»، «رحمت غلامی» از کرمانشاه با قصه ی «آبی» معرفی شدند.

فتاحی ادامه داد : در بخش دختران و پسران: «فائزه امیری» از کرمانشاه با قصه ی «یک گربه و پنج موش»، «نازنین منوچهری» از کرمانشاه باقصه ی «دریا از چشمان تو شروع شد»، «فرانک سعیدی» از کرمانشاه با قصه ی «عصاره ی مهربانی» به عنوان نفرهای برگزیده تجلیل شدند .

 

 

انتهای پیام/د

معرفی برگزیدگان جشنواره عروسکی استان کرمانشاه

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، کانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوثر رحیم پور
۰۰:۱۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
عالی بود