به روزرسانی تجهیزات ستاد بحران مهاباد

دبیر ستاد بحران شهرستان مهاباد گفت: تجهیزات و ادوات مورد نیاز دستگاه ها و نهادهای عضو ستاد بحران این شهرستان به روز رسانی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،دبیر ستاد بحران شهرستان مهاباد گفت: با به روز رسانی تجهیزات و ادوات مورد نیاز دستگاه ها و نهادهای عضو ستاد بحران و اعضای این ستاد برای حوادث جاده ای در آماده باش کامل قرار دارند.

آزاد عبدالله پور گفت:امسال نیز با توجه به شروع زودهنگام بارش های پاییزی و تغییرات نابهنگام آب و هوایی، اعضای این ستاد به استقبال نیمه دوم سال رفته و دستگاه های امدادی و خدمات رسان خود را برای حوادث مختلف آماده کرده اند.

عبدالله پور افزود: استقرار در راهدارخانه ها و انباشت شن و ماسه از آبان ماه شروع می شود و راهدارخانه های این شهرستان باید دستگاه و ادوات برف روبی را برای این فصل آماده کنند.

وی گفت: برای این منظور به ویژه در زمینه تامین ادوات علاوه بر بخش دولتی از بخش خصوصی نیز بهره گرفته می شود.

وی با اشاره به بارش های قابل توجه طی روزهای اخیر در این شهرستان گفت: پیش بینی های هواشناسی برای تداوم بارش باران تا پایان هفته بوده و این بارش ها در برخی مناطق موجب آبگرفتگی معابر خواهد شد.

وی افزود: پنج میلی متر بارندگی با شروع فصل بارش ها تاکنون در این شهرستان ثبت شده که این امر نشان می دهد امسال بارش ها کمی زودتر شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه 30 نهاد دولتی شامل شرکت های خدمات رسان و نهادهای انتظامی و نظامی عضو ستاد بحران مهاباد هستند، افزود: اعضای ستاد بحران هر سال با آغاز فصل بارش باران و برف در این شهرستان خود را برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و کاهش خسارت های احتمالی می سنجند.

 وی یادآور شد: جلسه ستاد بحران استان در پایان هفته جاری با دستور کار مدیریت سیلاب و اقدامات قبل و بعد از آن برگزار و میزان آمادگی دستگاه ها برای این پدیده سنجیده می شود.

انتهای پیام/ع

آمادگی ستاد بحران برای فصل سرما 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.