آمادگی شهرستان مهاباد برای استقبال از میهمانان نوروزی

استقبال هرچه بهتر از مسافران نوروزی و ارائه خدمات لازم به آنها موضوع نشست امروز اعضای ستاد بحران شهرستان مهاباد بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،ایرج شجاعی فرماندار شهرستان مهاباد درجلسه ستاد بحران این شهرستان گفت: آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی باعث جذب بیشتر گردشگران و در نهایت رونق اقتصادی شهرستان خواهد شد زیرا که مسافران بعنوان سفیران شهرستان هستند.

مؤمن پور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد گفت: پنج پایگاه هلال احمر در تعطیلات نوروزی در ورودی شهر، سه راه دارلک، پایگاه کله گاوی، داخل شهر و نزدیک غارسهولان دایرخواهند بود و در زمینه امداد و نجات و راهنمایی مسافران و آنچه مورد نیاز آنهاست اقدام می کنند.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهاباد هم در این نشست گفت: در ایام تعطیلات ، مراکز درمانی دولتی در آماده باش کامل بوده و بیش از نیمی از مراکز درمانی خصوصی هم فعال خواهند بود.

سامرند مرزنگ افزود: واحد فوریتهای پزشکی هم از 25 اسفند تا 15 فروردین سال آینده در تمامی مسیرهای ارتباطی این شهرستان فعالیت خواهد داشت.

پایگاههای هلال احمر هم برای امداد و نجات و راهنمایی مسافران تا پایان تعطیلات فعالیت می کنند.

شاوله مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد هم از آمادگی مدارس و اماکن اقامتی آموزش و پرورش برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: 17 مدرسه با 160 کلاس درس و با امکانات ویژه و خانه معلم با 130 تخت از 28 اسفند تا 12 فروردین سال آینده آماده پذیرایی از فرهنگیان هستند.

مهاباد نوروز96  با پذیرایی از بیش از 250 هزار مسافر وگردشگر ، جزو سه شهرستان گردشگر پذیر آذربایجانغربی بود.

انتهای پیام/ع

جلسه ستاد  بحران با موضوع استقبال هرچه بهتر از مسافران نوروزی در مهاباد

برچسب ها: ستاد بحران ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.