فرماندار شهرستان هرسین ،

مشخصات اعضای شرکت تعاونی مسکن مهر دادگستری در سامانه ثبت نشده است

فرماندار شهرستان هرسین گفت : عدم ثبت مشخصات اعضای شرکت تعاونی مسکن مهر دادگستری در سامانه اصالت مهمترین دلیل مشکلات پیش آمده است .

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شاه آبادی فرماندار هرسین در جلسه شهرستان گفت : عدم ثبت مشخصات اعضای شرکت تعاونی مسکن مهر دادگستری در سامانه اصالت مهمترین دلیل مشکلات پیش آمده در راستای عدم تقسیط وام‌های اعضای شرکت تعاونی است .

وی گفت : تعاونی مسکن مهر دادگستری با قید فوریت نسبت به ثبت مشخصات اعضا در سامانه مربوطه اقدام نماید.

 فرماندار هرسین  بر رفع مشکلات پیش آمده که موجب راکد شدن و توقف عملیات اجرایی مسکن مهر ۱۶۰ واحدی بهزیستی و عدم تقسیط وام ساکنان مسکن مهر دادگستری در بانک مسکن شده بود تاکید کرد.

 شاه آبادی با توجه به تفاهم اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بانک مسکن از رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن مهر دادگستری خواست به منظور کاهش سود دوران مشارکت اعضاء و تقسیط وام‌های مربوطه در اسرع وقت نسبت به ثبت مشخصات کلیه اعضا در سامانه اصالت اقدام نماید.

 از دیگر موضوعات مورد بحث این جلسه بررسی علل توقف عملیات اجرایی مسکن مهر ۱۶۰ واحدی بهزیستی بود و مقرر گردید اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با توجه به تخلفات محرز پیمانکار نسبت به فسخ قرارداد با این پیمانکار اقدام و ضمن برآورد خسارات وارده به مددجویان بهزیستی زمینه عقد قرارداد با شرکت تعاونی مسکن مهر بهزیستی را فراهم نماید.

 در این جلسه همچنین مقرر گردید به منظور جبران خسارات وارده به مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی هرسین، اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از طریق مجاری قانونی اقدامات لازم را بعمل آورد.

 زمینه سازی به منظور تشکیل شرکت تعاونی مسکن مهر بهزیستی به منظور انجام امورات اداری این تعاونی از دیگر مصوبات این جلسه بود که میبایست توسط اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه پیگیری و محقق شود .

۴۱۰ میلیون تومان به روستا‌های فاقد دهیاری شهرستان هرسین اختصاص داده شد که این اعتبار به منظور ساماندهی معابر روستایی هزینه خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

ثبت مشخصات کلیه اعضا شرکت تعاونی در سامانه اصالت

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار