برگزاری جشنواره ورزشی کارمندان دولت در همدان

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری جشنواره ورزشی کارمندان دولت به مناسبت هفته تربیت بدنی در همدان خبرداد.

برگزاری جشنواره ورزشی کارمندان دولت در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس قهرمانی ،معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: یکی از برنامه های مهم شورای ورزش همگانی استان و وزارت ورزش و جوانان گسترش فعالیت های بدنی و ایجاد نشاط در محیط کار و افزایش سطح آمادگی جسمانی و تندرستی و در نهایت ارتقاء بهره وری قشر عظیم کارکنان دولت است .

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: با تاکید دکتر سلطانی فر مبنی بر برگزاری با کیفیت این مسابقات و همچنین حمایت معاونت توسعه ورزش همگانی، همانند سال گذشته امسال مسابقات کارکنان دولت در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شود.

عباس قهرمانی ابراز کرد: تقویت انگیزش و ارتقای روحیه نشاط و شادابی کارکنان در راستای کاهش عوارض ناشی از عدم تحرک لازم و تشویق و ترغیب کارکنان برای مشارکت پویا در فعالیت های ورزشی از جمله اهداف این جشنواره است.

وی اظهار کرد: مسابقات بخش بانوان در رشته های والیبال، تنیس روی میز ، دارت ، طناب کشی و آمادگی جسمانی، بدمینتون و مسابقات مردان در رشته های بدمینتون، زورخانه ای، فوتسال ، والیبال ، تنیس روی میز ، طناب کشی ، دارت و آمادگی جسمانی برگزار می شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه کارمندانی که در مسابقات کارگری شرکت کرده باشند، حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت افزود: داشتن کارت بیمه ورزشی سال جاری ،برای کلیه بازیکنان و سرپرستان و مربیان الزامیست و هریک از کارمندان فقط می توانند در یک رشته انفرادی و یک رشته تیمی در مسابقات شرکت نمایند.

قهرمانی تصریح کرد: دستگاههای اجرایی شرکت کننده در این جشنواره فرصت دارند تا دوم آبان ماه سال جاری مدارک خود را به هیات همگانی استان ارسال کنند.

گفتنی است، جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان نیمه اول آبان ماه با حضور کارکنان دستگاه‌های دولتی در14 رشته ورزشی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/غ

به مناسبت هفته تربیت بدنی جشنواره ورزشی کارمندان دولت در همدان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.