سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت:با وجود بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک این استان با کشور‌های افغانستان و ترکمنستان ، ۸۷ درصد مردم خراسان رضوی از امنیت عمومی و داخلی رضایت دارند.

۸۷ درصد مردم خراسان رضوی از امنیت عمومی و داخلی رضایت دارند.به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ ابراهیم قربان زاده سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی  در آیین معارفه و تودیع فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خوشاب گفت: خراسان رضوی هم مرز با کشور افغانستان است که بیش از ۸۵ درصد مواد مخدر جهان را تولید و به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد مخدر مطرح است.

وی افزود: با وجود همسایگی با کشوری که منشا آسیب‌های اجتماعی و محل عبور مواد مخدر به سایر کشور‌های جهان است امنیت در خراسان رضوی و مرز‌ها شرقی بطور کامل برقرار است.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش مرزبانان و غیور مردان نیروی انتظامی و دیگر نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی تهدیدی از طریق مرز‌ها احساس نمی‌شود و در صورت مشاهده تهدید قبل مرز‌ها جلوی آن گرفته می‌شود.

سرهنگ قربان زاده با اشاره به فراخوان سایت‌ها و تجمعات ناآگاهانه در برخی شهر‌های کشور در ماه‌های گذشته گفت: با پیش بینی‌ها و آمادگی مطلوب هیچ دغدغه‌ای در شهرستان‌های خراسان رضوی وجود نداشت.

وی افزود: با همدلی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی نیروی انتظامی تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت‌های بسیج و اقشار مختلف مردم امنیت را تامین می‌کند.
برچسب ها: نیروی انتظامی ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.