لزوم انسجام و یکپارچگی بین همه دستگاه ها در بحث آموزش مهارتی

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه لزوم انسجام و یکپارچگی بین همه دستگاه ها در بحث آموزش مهارتی برای اشتغال تاکید کرد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: باید تخصصی شدن آموزش های مهارتی را در استان جدی بگیریم و همه دستگاه ها در این زمینه هماهنگ با اداره کل آموزش فنی وحرفه ای عمل کنند.

وی گفت : تغییرات مداوم نیازهای مردم جامعه و نوع نگاه آنان به مقوله کسب و کار باعث شده تا دولت‌ها، استانها، مردم و افراد جامعه در چارچوب رقابت سالم امور را پیش ببرند.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم موضوع آموزش های مهارتی و کسب و کار در استان در برگیرنده سه گروه افراد جویای کار، شاغلینی که باید آموزش هایشان بروزرسانی شود و نسل جدید باشد.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: نسل جدید جامعه ظرف چندسال آینده وارد بازار کار می شوند، لذا باید اکنون که ذهن آنها آمادگی بیشتری برای آموزش های مهارتی دارد، اقدامات لازم را انجام دهیم و روی مهارت آموزی آنها کار کنیم.

وی تاکید کرد: درحوزه دانشگاهی و آکادمیک نیز در نظر داریم، بخش فنی و مهندسی دانشگاه ها و مراکز آموزشی استان را ارتقاء ببخشیم تا شاهد تربیت افراد متخصص در این حوزه و کاهش حجم بیکاری کرمانشاه باشیم.

وی بر لزوم انسجام و یکپارچگی بین همه دستگاه ها در بحث آموزش مهارتی برای اشتغال تاکید کرد و یادآورشد: از سوی دیگر ساختار اقتصادی استان را باید تغییر دهیم و سهم بخش خدمات در آن بیشتر دیده شود و شاهد رشد در این بخش باشیم.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه باتاکید براینکه برای راه اندازی هر طرح اشتغالزا در استان باید از قبل آموزش افراد متقاضی را در دستور کار قرار داد، اضافه کرد: بزودی سرمایه گذاری بخش خصوصی را برای پروژه های طرح گرمسیری خواهیم داشت، لذا از هم اکنون اداره کل فنی و حرفه ای استان باید با بروزرسانی اساتید و افزایش سطح کیفی آموزش های خود اقدام به تربیت نیروی ماهر مورد نیاز استان کند.

وی همچنین تاکید کرد: باید تخصصی شدن آموزش های مهارتی را در استان جدی بگیریم و همه دستگاه ها باید در این زمینه هماهنگ با اداره کل فنی وحرفه ای عمل کنند.

 

 

انتهای پیام/د

تخصصی شدن آموزش های مهارتی در استان باید جدی گرفته شود

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار