آغاز بازرسی کنسولگری عربستان در استانبول

منابع خبری از آغاز بازرسی مأموران ترکیه‌ای از کنسولگری عربستان سعودی در استانبول در ارتباط با ناپدید شدن جمال خاشقجی خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری از آغاز بازرسی مأموران ترکیه‌ای از کنسولگری عربستان سعودی در استانبول در ارتباط با ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار عربستانی منتقد ریاض خبر داد.

گروه تجسس پلیس ترکیه سرانجام بعد از سیزده روز از ناپدید شدن جمال خاشقچی اجازه یافت وارد کنسولگری عربستان در استانبول شود. این گروه دقایقی پیش تجسس خود را در این مکان دیپلماتیک آغاز کرد.

تیم تحقیقاتی مشترک که با پیشنهاد ترکیه تشکیل شده، پس از بررسی تخصصی موضوع، نتایج به دست آمده را به دولت متبوع خود اعلام و دو کشور به صورت مشترک نتیجه تحقیقات را اعلام خواهند کرد.

در همین حال شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: کارکنان کنسولگری عربستان سعودی در استانبول، پیش از ورود هیئت تحقیقات مشترک به این ساختمان، مقادیری مواد شوینده و لوازم نظافت را وارد این ساختمان کردند.

آسوشیتدپرس نیز تصویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد صبح امروز پیش از ورود تیم تحقیقاتی ترکیه به کنسولگری عربستان در استانبول  تعدادی نظافتچی همراه با مواد شوینده وارد این ساختمان شده‌اند.

آغاز بازرسی کنسولگری عربستان در استانبول

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار