استاندار سمنان:

روستاها موتور محرک اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود

سید شهاب‌الدین چاوشی بابیان اینکه برای توسعه اقتصادی روستاها برنامه‌های خوبی در دولت تدوین‌شده است، گفت: استفاده از ظرفیت روستاها برای توسعه اقتصادی استان ضروری است.

روستاها موتور محرک اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان گفت: استفاده از ظرفیت روستاها برای توسعه اقتصادی استان سمنان ضروری است زیرا روستاها موتور محرک اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود و بسیاری از نیازهای اولیه به‌راحتی و هزینه کم در روستاها تولید می‌شوند.

وی بابیان اینکه دولت برای توسعه اقتصادی روستاها برنامه‌های خوبی را تدوین کرده است، افزود: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی ازجمله آن‌ها محسوب می‌شود که می‌توان با طرح‌های توجیه‌پذیر و قابل‌اجرا از سوی جوامع بومی و محلی مهاجرت معکوس را در روستاها شاهد باشیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه برای توسعه مناطق روستایی و محروم کشور راهبردهای مناسبی منظور شده است، ابراز داشت: به‌راحتی می‌توان از این برنامه‌ها برای افزایش رونق اقتصادی استان بهره برد به‌شرط آنکه راهکارهای لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی عملیاتی شود.

انتهای پیام / گ

استفاده از ظرفیت روستا‌ها برای توسعه اقتصادی استان سمنان ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار