اختصاص اعتباراتی از طریق وزارت خانه‌ به پروژه‌های راه روستایی هرسین

فرماندار شهرستان هرسین گفت : با پیگیری‌های نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی اعتباراتی از طریق وزارت خانه‌های مربوطه به پروژه‌های راه روستایی اختصاص داده شد .

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین به تشریح اقدامات دولت و پروژه‌های مورد پیگیری نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی که منجر به اختصاص اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها شده است پرداخت .

وی گفت : با پیگیری‌های نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی اعتباراتی از طریق وزارت خانه‌های مربوطه به پروژه‌های راه روستایی، بزرگراه هرسین  پلیس راه، حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و. اختصاص داده شده است .

 فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش به گزارش عملکرد دو ساله خود در راستای بومی سازی و شایسته سالاری حوزه مدیران و روسای ادارات پرداخت و عنوان کرد : مدیرانی که شناختی از مطالبات و مشکلات مردم ندارند در شهرستان هرسین جایی ندارند.

 فرماندار هرسین همچنین از اجرای فاز اول مطالعه سد بابازید که همان برآورد هزینه است خبر داد و افزود: برای اجرای فاز ۱ مطالعه سد بابازدید فعلا ۱ میلیارد تومان اختصاص داده شد است و این مطالعه در حال انجام است.

حسن سلیمانی نماینده مردم شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور مردم در این نشست به بررسی وضعیت مشکلات و مطالبات در شهرستان هرسین پرداخت و گفت : از نعمت‌های جمهوری اسلامی مردمی بودن مسئولین و انتخاب مستقیم و غیرمستقیم آنان توسط مردم است.

 سلیمانی عنوان کرد : کم کاری عده معدودی از مسئولین را نباید به حساب نظام گذاشت.

وی ادامه داد: مسئول باید انقلابی و مردمی باشد و با عمل جهادی به مطالبات مردم جامه عمل بپوشاند.

 نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره چگونگی تخصیص و محدودیت اعتبارات عمرانی پرداخت و اظهار داشت: آبرسانی، آسفالت راه‌های فرعی روستایی و بین مزارع و احداث شبکه داخلی فاضلاب روستایی از مهمترین مطالبات روستائیان حوزه استحفاظی اینجانب است.

وی ادامه داد : راه‌های اصلی و راهبردی بخش‌های مرکزی بیستون آسفالت هستند و این علاوه بر کاهش مسیر روستا‌ها تا مرکز شهر‌های هرسین و بیستون علاوه بر کاهش تصادفات تسریع در خدمت رسانی را به همراه داشته است.

 سلیمانی همچنین در راستای گازرسانی به روستا‌های فاقد گاز (در سال گذشته) شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور تصریح کرد: در سال گذشته ۳۲ میلیارد تومان جهت اجرای این پروژه اختصاص داده شد.

 

 

انتهای پیام/د

بررسی وضعیت مشکلات و مطالبات مردم شهرستان هرسین

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.