ترویج فرهنگ وقف و صدقه جاریه با مرکز خیریه سلالة الجواد(ع) درکاشان

مرکز خیریه سلالة الجواد علیه السلام آستان مقدس امامزاده سلطان‌امیراحمد علیه السلام کاشان با هدف ترویج فرهنگ وقف و صدقه جاریه بسته های ارزاق ماهیانه را بین نیازمندان توزیع کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام اصغر توسلی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مرکز خیریه که در راستای انجام امور فرهنگی امامزاده و ترویج فرهنگ وقف و صدقه جاریه در جامعه راه اندازی شده است.

در مرحله اول فعالیت خود بسته های ارزاق شامل گوشت مرغ گرم و سایر اقلام اساسی غذایی را بصورت ماهیانه بین نیازمندان آبرومند توزیع کرد.

وی با اشاره به پوشش بیش از یکصد خانواده نیازمند آبرومند در این مرحله تصریح کرد: مرکز خیریه سلاله الجواد علیه السلام آستان مقدس امامزاده سلطان‌امیراحمد علیه السلام کاشان در نظر دارد با معرفی نیازمندان به پزشکان متعهد و متخصص و فوق تخصصی این شهرستان در زمینه درمان بیماران نیز اقدام کند.

به گفته وی، متقاضیان و خیرین در قالب این طرح می توانند با پرداخت مبلغ ماهیانه چهارده هزارتومان به آسانی میزبان یک خانواده نیازمند واقعی و آبرومند باشند.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه کاشان، در ادامه افزود: مرکز خیریه سلالة الجواد علیه السلام آستان مقدس امامزاده سلطان‌امیراحمد علیه السلام کاشان پیرو منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و با بهره گیری از سخنان امام راحل مبنی درراستای ایجاد آرامش برای مردم در کنار بقاع متبرکه ، انجام امور فرهنگی امامزاده و ترویج فرهنگ وقف و صدقه جاریه در جامعه راه اندازی شد.

حجت الاسلام توسلی، کمک و مساعدت به نیازمندان محدوده این آستان مقدس، رفع مشکلات مادی و معنوی آنان را از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز خیریه تاکیدکرد و گفت: با این اقدام مردم منطقه می توانند با تامین و تهیه آبرومندانه مایحتاج ضروری خود به آرامش برسند و محتاج دیگران نباشند.

به گفته وی، متقاضیان جهت کسب اطلاع بیشتر میتوانند با شماره ۰۹۱۰۰۰۱۹۵۵۴ تماس بگیرند و یا بصورت حضوری به آستان مقدس امامزاده سلطان امیراحمد علیه السلام مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.