جاده‌های مازندران لغزنده و بارانی

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های مازندران لغزنده و بارانی است و رفت و آمد خودرو‌ها دراین جاده‌ها عادی و روان گزارش شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت:براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری ، در حال حاضر ترافیک در جاده هراز، سوادکوه، کندوان و کیاسر، کناره و سوادکوه عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه در ارتفاعات لاریجان، ولی آباد،کناره محدوده گدوک،کیاسر به سمنان مه آلود و سطح جاده لغزنده است، افزود: رانندگان توصیه کرد به علت لغزندگی جاده‌ها با سرعت مطمئن در این مسیر‌ها تردد و در صورت امکان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان اعمال نمی‌شود، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۲۰ و ۲۱۸۲۹۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ ر

آخرین وضعیت رفت و آمد در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار