چرا سفر اربعین را باید با کاروان رفت؟ +صوت

توصیه‌هایی برای کاروانی رفتن به سفر اربعین را در قالب فایل صوتی از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان مشاهده می‌شنوید.

چرا سفر اربعین رو باید با کاروان رفت؟+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سفر معنوی اربعین که هر سال در ایام ماه صفر انجام می‌شود دارای برکات و ثواب‌های عظیمی است که ائمه و امامان به آن سفارش ویژه‌ای داشته‌اند. این حماسه عظیم تشکل مومنین را به خوبی نشان می‌دهد که بهترین محمل آن هیات‌ها و مساجد هستند، به طوری که حضور کاروان‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین بر شکوه و عظمت پیاده‌روی اربعین ‌می‌افزاید و از نزدیک فرصتی را برای آشنا شدن افراد با یکدیگر فراهم می‌آورد. گفتنی است؛ که این اتفاق بستر مناسبی را برای لشکریان مهدی موعود‌(عج) ایجاد کرده و زیارت ابا‌عبدلله الحسین(ع) را برای زائران حضرت پر بهره می‌کند.

لازم است افراد از سفر انفرادی در پیاده روی اربعین اجتناب کرده و با کاروان و به شکلی سازمان یافته در این سفر شرکت کنند تا به این صورت کم‌تر سختی راه را متوجه شده و تا رسیدن به کربلا بیش از پیش مهیای زیارت گردند.

در همین زمینه فایل صوتی از صحبت‌های حجت‌الاسلام پناهیان منتشر گردیده که در آن به اهمیت سفر کاروانی و برکات آن در اربعین اشاره شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار