حال یکی از محیط بانان وخیم است

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان ضمن تأیید خبر کشته شدن یکی از شکارچیان در درگیری با محیط‌بانان گفت: حال یکی از محیط‌بانان زخمی وخیم است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان اصفهان، مرتضی جمشیدیان، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه وضعیت سلامت یکی از محیط‌بانان مطلوب نیست، اظهار کرد: یکی از محیط‌بانان شرایط خوبی دارد و تحت عمل قرار گرفته است، اما محیط‌بان دیگر به علت وخامت زخم‌ها اجازه عمل توسط پزشک را نتوانسته بگیرد و فعلاً تحت نظر است.

وی درباره چگونگی درگیری پیش آمده، تصریح کرد: این دو شکارچی در نیمه‌های شب زمانی که درحال کشیدن پرژکتور برای یافتن و شکار آهو بودند توسط محیط‌بانان شناسایی شدند،محیط‌بانان چراغ خاموش به آنها نزدیک شدند و زمانی که شکارچیان متوجه این موضوع شدند سوار بر موتور خود پا به فرار گذاشتند، اما در میان راه به زمین خوردند و پس از اینکه محیط‌بانان از خودرو خارج شدند شکارچیان شروع به تیراندازی کردند.

وی ضمن تأیید خبر کشته شدن یکی از شکارچیان در این درگیری، گفت: ، متأسفانه پس از اینکه شکارچیان به زمین خوردند علی‌رغم هشدار محیط‌بانان شروع به تیراندازی کردند و محیط‌بانان برای حفاظت از جان خود مجبور به تیراندازی شدند که در این درگیری یکی از شکارچیان کشته و دیگری متواری شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه این افراد هنوز شناسایی نشدند، افزود: شکارچیان هنوز شناسایی نشدند و اسمی از آنها نمی‌دانیم اما بنا بر شواهد این افراد در زمینه شکار غیرمجاز سابقه‌دار بوده‌اند.

  گفتنی است ، نیمه شب _شنبه ۲۱ مهر_ به دنبال درگیری که بین شکارچیان و محیط‌بانان در منطقه حفاظت شده قمیشلو به وجود آمد، دو محیط‌بان زخمی شدند همچنین یکی از شکارچیان در این درگیری کشته شد.

انتهای پیام /س

 آخرین وضعیت محیط بانان اصفهانی

برچسب ها: محیط زیست ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار