معاون سرمایه گذاری، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال و توسعه روستایی رئیس جمهور؛

۶۰ درصد فعالیت اقتصادی روستا‌ها توسط زنان روستایی انجام می‌گیرد

معاون سرمایه گذاری و فرهنگی و اجتماعی و اشتغال معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری گفت: ۶۰ درصد فعالیت اقتصادی روستا‌ها توسط زنان روستایی انجام می‌گیرد و و زنان هم بخش مهمی از منابع انسانی هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد عصمت سرفرازی معاون سرمایه گذاری و فرهنگی و اجتماعی و اشتغال معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در همایش ملی زن و توسعه گردشگری در روستای کنگ گفت: اگر شکاف در آمدی بین شهر و روستا ادامه پیدا کند موجب فقیر‌تر شدن روستاییان خواهد شد.

وی با اشاره به این که ۶۰ درصد فعالیت اقتصادی روستا‌ها توسط زنان روستایی انجام می‌گیرد افزود: توسعه از میان مردم می‌گذرد نه از کنار مردم و توسعه مگر به مدد منابع انسانی توانمند محقق نخواهد شد.

در این همایش معاون سرمایه گذاری. فرهنگی، اجتماعی و اشتغال معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری. جمعی از مدیران استانداری٬ مدیران کل ادارات٬ مسوولان شهرستان طرقبه شاندیز٬ بانوان روستایی هنرمند و کار آفرین از نقاط مختلف کشور و استان و شمار زیادی از بانوان روستایی نقاط مختلف استان حضور داشتند.

معرفی بانوان فعال٬ هنرمند و کار آفرین روستا‌های مختلف استان٬ تجلیل از بانوان هنرمند روستایی از دیگر برنامه‌های همایش زن و توسعه گردشگری روستایی بود.

درپایان مراسم نیز شرکت کنندگان و میهمانان همایش به گشت و گذار در روستای کنگ و به خصوص اقامتگاه بوم گردی این روستا پرداختند.

انتهای پیام// ز.‌ی


همایش ملی زن و توسعه گردشگری در روستای کنگ برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.