شیائومی Mi Mix ۳ سوم آبان رونمایی خواهد شد

کمپانی شیائومی با انتشار یک پست از معرفی گوشی جدید خود، Mi Mix ۳ در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) خبر داد.

شیائومی Mi Mix 3 سوم آبان رونمایی خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود دو هفته پیش خبر از این بود که شیائومی قرار است گوشی جدید خود، Mi Mix 3 را به صورت رسمی در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) معرفی کند اما هر قدر که منتظر ماندیم خبری از معرفی این گوشی توسط شیائومی منتشر نشد. حال که وارد نیمه دوم ماه اکتبر شده‌ایم، چینی‌ها طی اطلاعیه‌ای رسمی در شبکه اجتماعی چینی Weibo از تاریخ رونمایی این پرچمدار جدید خود پرده‌برداری کرده‌اند.

تصویر زیر عکسی است که کمپانی شیائومی از محصول جدید خود در Weibo منتشر کرده است. همانطور که در این اطلاعیه مشاهده می‌کنید، Mi Mix 3 شیائومی قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر امسال (سوم آبان) با ویژگی‌های جالبی نظیر دوربین کشویی معرفی شود.

پیش از این، تصاویری از Mi Mix 3، محصول جدید شیائومی در فضای مجازی لو رفته بود و ظاهر گوشی برملا شده بود. طبق شایعات، پرچمدار جدید شیائومی از نسبت نمایشگر به بدنه اعجاب‌انگیز 100 درصدی برخوردار است. یعنی این گوشی هیچ حاشیه‌ای در کنار نمایشگر خود ندارد و کاملا تصاویر را در پنل جلویی خود نمایش می‌دهد.

هنوز تا زمان انتشار مشخصات رسمی و قیمت گوشی جدید شیائومی، چندین روز فاصله داریم. با این‌حال طبق شنیده‌ها، Mi Mix 3 شیائومی قرار است دارای یک کلید اختصاصی برای هوش مصنوعی باشد که با فشار دادن آن، Xiao AI فعال می‌شود. Xiao AI نام دستیار هوشمند صوتی شیائومی است که در دستگاه‌های شیائومی با کمک گرفتن از هوش مصنوعی می‌تواند دستورهایی را که یک کاربر می‌دهد، اجرا کند. گفتنی است، شیائومی قبلا ز این سرویس هوشمند خود در Mi Mix 2S رونمایی کرده بود اما این اولین بار است که شیائومی یک راهکار سخت‌افزاری برای دستیار صوتی مجازی خود ارائه می‌دهد.

شیائومی Mi Mix 3 سوم آبان رونمایی خواهد شد


بیشتر بخوانید: مشخصات گوشی میان رده سامسونگ، Galaxy A6s


انتهای پیام/

تاریخ معرفی شیائومی Mi Mix 3 مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار