گوشی Oppo A7 یکی از ضعیف‌ترین گوشی‌های هوشمند این شرکت است؟ +تصویر

به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به مشخصات سخت افزاری گوشی Oppo A7 است.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اوپو یکی از شرکت‌هایی است که اگرچه تاریخ تاسیس آن زیاد دور نیست و مدت زمان فعالیت کمی نسبت به سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی های هوشمند داشته است اما با این حال فعالیت بسیار خوب و قابل قبولی داشته است از این جهت که توانسته با شرکت‌های بزرگ این عرصه رقابت داشته باشد تا حدی که برخی از محصولات پایین رده شیائومی، کاربران خود را تحت تاثیر گوشی‌های اوپو از دست داده‌اند.

مسئولان شرکت اوپو چند روز گذشته یکی از گوشی‌های جدید این شرکت را با نام Oppo A7x معرفی کردند. این در حالی بود که اسمی از گوشی نسخه اصلی یعنی Oppo A7 برده نشد و کاربران را به فکر فرو برد که آیا نسل جدید گوشی های سری A اوپو دارای نسخه اصلی و پرچمدار خواهد بود یا خیر.

در حالی که چند روز از رونمایی Oppo A7x  می‌گذرد به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که به ظاهر اطلاعات و مشخصات سخت افزاری گوشی Oppo A7 را نشان می‌دهد. اگر بخواهیم احتمال را بر این بگذاریم که تصویر مورد بحث صحت دارد، باید گفت که شرکت اوپو برای گوشی Oppo A7 زحمت زیادی نکشیده است چرا که از گوشی دیگر این برند یعنی Oppo F9 نیز ضعیف‌تر است.

اگر بخواهیم مقایسه مناسبی داشته باشیم سطح سخت افزاری گوشی Oppo A7 بسیار نزدیک به گوشی نسل قبلی این شرکت یعنی Oppo A5 است و مزیت زیادی نسبت به ای 5 ندارد. هرچند که به نظر می‌رسد اوپو برنامه های ویژه ای برای Oppo A7 داشته باشد و باید منتظر ماند تا اطلاعات دقیق سخت افزاری آن توسط مسئولان این شرکت فاش شود.

در ادامه تصویر منتشر شده از مشخصات احتمالی گوشی هوشمند Oppo A7 را مشاهده می‌کنید:

فناوری


بیشتر بخوانید: تیزر رسمی OnePlus 6T با حضور آمیتا باچان منتشر شد 


انتهای پیام/

مشخصات احتمالی گوشی هوشمند Oppo A7 فاش شد +تصویر

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار