تیزر جدید Galaxy Note 9 منتشر شد +فیلم

سامسونگ جدیدترین تیزر پرچمدار خود، Galaxy Note 9 را با قدرت‌نمایی این گوشی منتشر کرد.

تیزر جدید Galaxy Note 9 منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی سامسونگ به تازگی یک تیزر تبلیغاتی جدید از پرچمدار جدید خود، Galaxy Note 9 منتشر کرده است که روی نقاط قوت این گوشی نسبت به تلفن‌های هوشمند دیگر تمرکز می‌کند. در ابتدای این تیزر تمرکز بر روی باتری Galaxy Note 9 است. همانطور که در زمان معرفی این گوشی مشخص شد، باتری آن 4هزار میلی‌آمپر ظرفیت دارد. نقطه تمایز این گوشی با دیگر گوشی‌ها در این تیزر در جایی نشان داده می‌شود که صاحب Galaxy Note 9 در فرودگاه به افرادی نگاه می‌کند که گوشی‌های خود را در استند مخصوصی به شارژ زده‌اند ولی گوشی او هنوز میزان زیادی شارژ دارد.

نکته بعدی قابل تحسین روی گوشی Galaxy Note 9، قلم هوشمند آن به نام S Pen است. S Pen سامسونگ به دلیل کنترل کردن این گوشی از راه دور ساخته شده است. این قلم هوشمند از طریق بلوتوث به Galaxy Note 9 متصل می‌شود و نقش کنترل از راه دور را برای گوشی بازی می‌کند. همانطور که در تیزر نمایش داده می‌شود، S Pen هوشمند جدید سامسونگ می‌تواند به عنوان شاتر مورد استفاده قرار گیرد. اگر دوست دارید تصاویر دسته جمعه بگیرید که همه در آن دیده شوند و نیاز دارید از گوشی دور شوید، دیگر لازم نیست کسی پشت دستگاه شما قرار گیرد؛ فقط کافی است دکمه تعبیه شده روی S Pen را فشار دهید و تصویر خود را ثبت کنید.

نکته دیگری که در این تیزر به چشم می‌خورد، حافظه داخلی Galaxy Note 9 است. در زمان معرفی این گوشی، مسئولان سامسونگ اعلام کردند که Galaxy Note 9 سه حافظه داخلی 128، 512 و یک ترابایتی خواهد داشت. این تیزر نشان می‌دهد که با حافظه داخلی یک ترابایتی این دستگاه می‌توان هر قدر که تمایل داشت، عکس انداخت در صورتی که مقداری از میزان ذخیره آن‌ها پر نشود. البته، میزان حافظه آن را هم می‌توان با قرار دادن یک کارت حافظه بیشتر کرد.

در ادامه می‌توانید تیزری را که سامسونگ از پرچمدار جدید خود معرفی کرده، مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: قابلیت‌ها و ویژگی‌های پرچمدار جدید سامسونگ


انتهای پیام/

تیزر جدید Galaxy Note 9 با تمرکز روی قدرت S Pen منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار