طراحی Galaxy S10 تغییرات قابل توجهی خواهد داشت

مدیرعامل سامسونگ ادعا کرده است که سه گوشی پرچمدار آینده این شرکت از نظر طراحی تغییرات قابل توجهی خواهد داشت.

طراحی Galaxy S10 تغییرات قابل توجهی خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همیشه اشکالی که از محصولات جدید سامسونگ گرفته می‌شود این است که نسل جدید و پرچمدار جدید این شرکت تغییر زیادی از لحاظ طراحی، نسبت به نسل گذشته خود ندارد. بالاخره، پس از هفته‌ها شایعه که گفته می‌شد قرار است پرچمدار بعدی سامسونگ، Galaxy S10 از لحاظ طراحی چندین تغییر اساسی نسبت به گوشی‌های نسل گذشته این شرکت داشته باشد، مدیرعامل کمپانی کره‌ای سامسونگ تأیید کرد که تغییر طراحی بدنه Galaxy S10 یکی از کارهای مهمی است که قطعا مهندسان طراحی این گوشی روی آن در حال کار کردن هستند.

مدیرعامل شرکت سامسونگ در مصاحبه خود با یک رسانه چینی در این هفته اعلام کرده است که سری بعدی پرچمدار شرکت سامسونگ چندین تغییر اساسی خواهد داشت. وی در رابطه با طراحی کلی Galaxy S10 در مقایسه با Galaxy S9 و Galaxy Note 9 ادعا کرده است. متأسفانه، وی در این مصاحبه هیچ جزئیاتی از طراحی این گوشی به رسانه‌ها نداده است.

کو دونگ جین، مدیرعامل شرکت سامسونگ شایعه ارائه شدن این گوشی در رنگ‌های مختلف را تأیید کرد و در برگه جدایی درباره طراحی این گوشی‌ها اعلام کرد که سری پرچمدار Galaxy S10 با رنگ‌هایی شگفت‌انگیز تولید می‌شود. این برنامه و طرح برای این ریخته شده است تا شرکت سامسونگ توانایی خود برای رقابت با خط تولید هوآوی را تقویت کند. علاوه بر این، این تأییدیه درست در زمانی منتشر شده که شایعه شده بود، سامسونگ برای سری پرچمداران خود 9 رنگ را در نظر گرفته است.

با توجه به در نظر گرفتن قابلیت‌هایی که برای Galaxy S10 در نظر گرفته خواهد شد، می‌توان به پنج دوربینی اشاره کرد که خبر آن برای مدتی است شایعه شده است که سه لنز آن در پشت دستگاه قرار خواهد گرفت و دو لنز برای سلفی در نظر گرفته می‌شود. البته این تعداد دوربین فقط برای بزرگترین نوع Galaxy S10 در نظر گرفته شده و دو مدل دیگر این گوشی دارای دو دوربین در پشت دستگاه و یک دوربین سلفی خواهند بود. هرچند، در داخل این دستگاه یک چیپست پردازنده Exynos 9820 قرار داده خواهد شد.

در حال حاضر، صحبت‌ها از این قرار است که Galaxy S10 در MWC 2019 که در ماه فوریه برگزار خواهد شد، رونمایی شود. اگر این اطلاعات دقیق باشد، فروش این گوشی از اواسط ماه مارس آغاز خواهد شد. از نظر قیمت، گفته می‌شود Galaxy S10 و +S10 در رقابت با iPhone XS و iPhone XS Max قیمت گذاری خواهند شد. مدل ارزانتر این پرچمدار هم برای رقابت با iPhone XR قیمت گذاری می‌شود.


بیشتر بخوانید: طراحی آینده تلفن‌های همراه چگونه خواهد بود؟


انتهای پیام/

گوشی‌های نسل آینده سامسونگ طراحی دیگری خواهند داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار