فیلمی که در لحظه‌ی گشت‌زنی هواپیمای آمریکایی از روی ناو الوند گرفته شده است

ویدئویی را مشاهده می‌کنید که از روی ناو الوند گرفته شده و لحظه‌ی گشت‌زنی هواپیمای آمریکایی و متواری شدن آن با اخطار نیروهای ایرانی نشان می‌دهد.

آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی دریایی ارتش ایالات متحده آمریکا سالیان سال است که با تجهیزات فراوان و پیشرفته خود در آبهای تمام جهان حضور دارد و در هر منطقه‌ای که بخواهد بدون اجازه از مسئولان آن کشور، وارد آن منطقه می‌شوند.

اما در آبهای ساحلی ایران شرایط متفاوت است؛ با اقتدار نیروهای مسلح کشورمان نیروهای آمریکایی جرأت نمی‌کنند در آبهای ساحلی ما هر طور که می‌خواهند عمل کنند. تمام رفتارها و اقدامات آنها تحت کنترل دقیق نیروهای دریایی کشورمان است. در چند مورد که آمریکایی‌ها قصد داشتند پای خود را از گلیم‌شان درازتر کنند، با پاسخ قاطع نیروهای ما مواجه شده و مجبور شدند تغییررفتار دهند و مطابق با نظر کشورمان عمل کنند.

یکی مخاطبان برنامه «حالا خورشید» شبکه سه سیما، ویدئویی از روی ناو الوند در لحظه گشت‌زنی یک هواپیمای آمریکایی برای این برنامه ارسال کرده است. در این ویدئو دو ناو ایرانی «الوند» و «جماران» در حال عبور از آب‌های جنوبی کشور هستند که در همین حین یک هواپیمای جنگنده آمریکایی برای شناسایی نیروهای ایرانی به همان محل آمد اما با اخطار به موقع نیروی دریایی سپاه و ارتش مسیر خود را تغییر داد.

در ادامه ویدئوی این ماجرا را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۸ تير ۱۳۹۸
خسته نباشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
what
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
مرگب رامریکا