در گفتگو پاکدل با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح شد؛

آخرین وضعیت کارت سوخت‌هایی که در باجه‌های پست معطل مانده‌اند

مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری شرکت پست آخرین جزئیات کارت سوخت‌هایی که در باجه‌های این شرکت معطل مانده‌اند را تشریح کرد.

آخرین جزئیات سرنوشت کارت سوخت‌هایی که در باجه‌های پست معطل مانده‌اندمحمد رضا پاکدل مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد:  موضوع کارت سوخت در حال حاضر از اهمیت زیادی برخوردار شده و هم اکنون 2 مدل کارت سوخت از طرف شرکت ملی نفت ایران به اداره پست تحویل داده می‌شود.

وی افزود: یک مدل از کارت‌های سوخت فوق را کارت‌هایی شامل می‌شود که افراد آن‎ها گم کرده و یا خودروی خود را تعویض کرده و درخواست صدور المثنی آن را ثبت کرده بودند و مدل دیگر کارت سوخت برای ماشین‌های نو و صفری که به فروش می‌رسند صادر می‌شود.

مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست اضافه کرد: قیمت صدور هر قطعه کارت سوخت هم اکنون 10 هزار تومان است و این وجه پس از دریافت از افراد به حساب شرکت ملی نفت واریز شده و کارت سوخت‌ها به آدرسی که به نام مالک خودرو به ثبت رسیده است ارسال و به فرد درخواست دهنده تحویل می‌شود.

پاکدل یادآور شد: برای تعویض کارت سوخت‌هایی که به دلیل تغییر مالک خودرو باید به فرد دیگری منتقل شوند، دیگر هزینه‌ای از افراد اخذ نمی‌شود و تنها وظیفه شرکت ملی پست تحویل آن به فرد متقاضی است.

وی تاکید کرد: مهلتی که برای تحویل کارت سوخت به افراد در نظر گرفته شده است، بین 3 تا 6 ماه بوده و در طول این 6 ماه متصدیان شرکت پست برای 2 بار به فاصله زمانی مختلف به آدرس فرد تقاضا دهنده مراجعه می‌کنند و در صورت حضور وی کارت را تحویل می‌دهند.

مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست افزود: در صورتی که پس از مراجعه متصدیان پست به آدرس فرد تقاضا دهنده کارت سوخت، فرد در محل حاضر نباشد،کارت به صورت معطل در باجه‌های پستی هر منطقه در شهر یا استان مربوطه، باقی می‌ماند تا افراد در مهلت تعیین شده مراجعه و کارت سوخت خودروی خود را تحویل بگیرند.

پاکدل تصریح کرد: در صورت عدم مراجعه افراد برای دریافت کارت سوخت، کارت‌های معطل مانده پس از اتمام مهلت 6 ماهه به شرکت نفت عودت داده می‌شوند و افراد پس از آن می‌توانند به پلیس+10 مراجعه و با اعلام بارکدی که برای پلاک خودروی آن‌ها صادر شده بود آدرس دفتر پستی که کارت آن‌ها به آنجا ارسال شده است را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: افراد همچنین برای کسب اطلاعات دقیق می‌توانند به سایت اینترنتی http://post.ir مراجعه کنند و در قسمت منوی رهگیری مرسولات پستی از آخرین وضعیت کارت سوخت خودروی خود آگاه شوند و با مراجعه به اداره پست تعیین شده با ارائه کارت ماشین و کارت شناسایی خود آن را تحویل بگیرند.

مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست ایران تاکید کرد: در صورت عدم مراجعه طولانی مدت متقاضیان کارت سوخت، کارت‌های معطل منقضی و غیر فعال شده و فرد باید برای دریافت آن مجددا درخواست خود را به ثبت برساند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارت سوخت ، حمل و نقل ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه، یوسفی
۱۱:۴۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
من یک خانوم هستم ونتو نستم برای دریافت کارت سوخت برم چیکار کنم گ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
فعلا که " قول " دادن تا پایان سال جاری قیمت حامل های انرزی تغییر نمی کند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
به من حقوق 20میلیونی بدین بنزین بشه 10هزارتومن مهندس فوق لیسانس بیکارم به من هم حقوق نجومی بدن دیگه همین جوریش مردم درعذابن هرکی فکرمیکنه بنزین گران بشه معلومه حقوق نجومی میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
اگر قراربود دوباره برگردد چرا حذف شد؟
تا کی کار غیرکارشناسی و سلیقه ای؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
کارتون درسته هر کاری می خواهید انجام بدین دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
H
۲۱:۰۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
حقوقمون رو بکنید مث اروپا ماشینارو بکنید مث برندای خارجی بنزین بکنید ۱۰ هزار
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۲۰:۰۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
از این اوضاع معلوم بودکه بنزین گرون میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
این زمینه چینی ها
یعنی همان شیب ملایم؛
چون مردم را باید کم کم و یواش یواش آماده هر شیبی کرد...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
دارن شیب ر ملایم رو روغنکاری میکنن سخت نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
لطفا درباره فراموشی رمز کارت یه مطالبی تهیه کنید ؟
آخرین اخبار