شهردار مشهد:

مشهد مهد فرهنگ و هنر است/بطور کاملا جدی به سوی ملی شدن رفته ایم

شهردار مشهد گفت:فرهنگ چهره‌های مختلفی دارد که یکی از چهره‌های آن سیاسی است و این سیاست کاملا عامه می‌باشد.

مشهد مهد فرهنگ و هنر است/بطور کاملا جدی به سوی ملی شدن رفته ایم تقی زاده خامسی شهردار مشهد در حاشیه جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر که با حضور مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی برگزار شد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت:جشنواره بسیار خوبی است و به آینده آن امیدوار هستم؛ مشهد مهد فرهنگ و هنر است و شاعران و انسان‌های بزرگی در این شهر و استان خراسان رضوی زیسته اند که باعث افتخار برای همه ماست و از این حیث از دیگر نقاط کشور جلو‌تر هستیم.


وی افزود:امسال هم همانند سال گذشته در شهرداری مشهد در کنار جشنواره ابوذر خواهیم بود و امیدوارم دست اندر کاران این جشنواره با تلاش مضاعف سعی در ملی کردن این جشنواره داشته باشند و از سطح استانی به سطح کشوری برسند؛ ما بطور کاملا جدی به سوی ملی شدن رفته ایم و این اتفاق خوبی برای شهر و استان ما در کشور است.

عباس محمدیان دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر هم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر یکی از معتبر‌ترین جشنواره‌های رسانه‌ای است گفت:دغدغه‌ی همه مسئولین این است که امسال هم این جشنواره پایه ریزی و هر چه بهتر برگزار شود.

وی با بیان اینکه کیفیت آثار شرکت کننده در این جشنواره بسیار بالا بوده است افزود:در سال گذشته آثاری که در این جشنواره شرکت کردند در سطح کشور هم حرفی برای گفتن داشتند و سعی بر این است که بتوانیم کیفیت آثار این جشنواره را ارتقا بخشیم.


دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر گفت:موضوعات اصلی این جشنواره دستاورد‌های انقلاب، تولید و حمایت از کالای ایرانی، فرهنگ شهروندی و فرهنگ رضوی می‌باشد که امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد حضور و ظهور استعداد‌های خوبی در این جشنواره باشیم.

انتهای پیام//ج.ر

 

جشنواره ابوذر باید به سطح کشوری برسد

برچسب ها: هنرمندان ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.