سپهرزاد: با بضاعت کم، در لیگ دوومیدانی شگفتی ساز شده ایم

سرمربی تیم دوومیدانی استقلال گفت: با وجود به حضور نفرات جوان و کم تجربه توانسته ایم، در لیگ برتر شگفتی ساز شویم.

هادی سپهرزاد سرمربی تیم دوومیدانی استقلال در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم دوومیدانی استقلال بیان کرد: انتظاری که از بچه‌ها داشتیم تاکنون برآورده شده است چرا که بر خلاف تصور همگان بچه‌های ما در 2 مرحله برگزار شده از لیگ بسیار موفقیت آمیز عمل کرده اند. در مجموع با توجه به اینکه نخستین تجربه مان است، راضی هستم. البته می‌شد نتیجه بهتری کسب کنیم اما نشد.

او ادامه داد: باید پذیرفت کیفیت مسابقات لیگ دوومیدانی نسبت به گذشته در سطح بالاتری دارد. به طوری که هنوز هم تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات مشخص نشده است. با وجود در اختیار داشتن نفرات جوان و کم تجربه، توانسته ایم، شگفتی ساز شویم و امیدوارم این نتیجه مورد قبول مسئولان و هواداران استقلال باشد.

سرمربی تیم دوومیدانی استقلال گفت: با توجه به حساسیت مرحله پایانی لیگ و رقابت نزدیکی که بین تیم‌های آسان پرداخت، ذوب آهن و استقلال وجود دارد از هواداران فهیم استقلال درخواست می‌کنم با حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب هم از نزدیک شاهد جشن گرفتن قهرمانی تیمشان باشند و هم به تشویق دوندگان بپردازند تا آن‌ها از این مسئله روحیه بگیرند.


بیشتر بخوانید:سپهرزاد: ورزشکاران ما قدرت و تجربه خود را نشان دادند

سپهرزاد:باید برای دیدگاه برخی تاسف خورد / هنوز قراردادی با فدراسیون ندارم

سپهرزاد: مسئولیت من در تیم دوومیدانی استقلال تنها جذب نفرات است


انتهای پیام/

اظهارات سپهرزاد درباره کیفیت لیگ دوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار