سپهرزاد: مسئولیت من در تیم دوومیدانی استقلال تنها جذب نفرات است

مربی تیم دوومیدانی استقلال گفت: مسئولیت من در باشگاه استقلال جذب نفرات برتر است و از مبالغ قرارداد هیچ گونه اطلاعی ندارم.

سپهرزاد: مسئولیت من در استقلال تنها جذب نفرات است / از وضعیت مالی ورزشکاران بی اطلاعمبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی قرار است تیم دوومیدانی استقلال در فصل جاری لیگ این رشته تیم‌داری کند، اما با این وجود هنوز حضور این تیم در مسابقات قطعی به نظر نمی‌رسد هر چند که در جلسه هماهنگی باشگاه‌ها، هادی سپهرزاد به عنوان نماینده استقلال حضور داشت.

سپهرزاد در این بار به خبرنگار ما گفت: طی صحبت‌هایی که میان مجید کیهانی با عباسی ملکی عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال صورت گرفته، قرار شده چنانچه مقدمات کار فراهم باشد این باشگاه در لیگ دوومیدانی تیم‌داری کند، از من خواسته شده تنها نفرات را برای این تیم جذب کنم که تا الان خیلی از ملی پوشان برای حضور در این باشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

او افزود: اینکه مبالغ قرارداد ورزشکاران چگونه است اطلاعی ندارم و تنها به دنبال جذب نفرات هستم. امیدوارم هر چه است حضور این دست باشگاه‌ها منجر به پیشرفت هر چه بیشتر دوومیدانی کشورمان و کسب نتایج بهتر در مسابقات برون مرزی شود.


بیشتر بخوانید: غیاثی: برخی ها به دنبال این هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند/ مگر می شود از قهرمان ملی استقبال نکنیم ؟

ابهام در ادامه همکاری مربی تفتیان با فدراسیون دوومیدانی/ تکلیف سایر مربیان خارجی چه می شود؟

حدادی: شش طلای بازیهای آسیایی را خواهم گرفت/ تا المپیک ۲۰۲۸ برای مسابقه انگیزه دارم


انتهای پیام/

وضعیت نامفهوم استقلال در لیگ برتر دوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار