بهره برداری از طرح‌های بنیاد برکت باحضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

باحضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) طرح‌های اشتغال زایی و توانمندسازی اقتصادی سرمایه گذاری حمایتی اقتصادی برکت به طور مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان راور ایجاد می‌شود

بهره برداری از طرح‌های بنیاد برکت باحضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، این طرح ها قرار است برای   هزار و ۱۲۵ شغل نفر با ارائه تسهیلات لازم ایجاد شغل کند.

طرح توانمندسازی اقتصادی با الگوی آسمان نیز با اقدامات سازمان یافته با هدف ایجاد ۸۰۰ شغل در شهرستان راور در این سفر به طور رسمی آغاز می‌شود.

همچنین ۲۲ طرح عمرانی و زیربنایی برکت در روستا‌های راور از جمله اجرای یک طرح آبرسانی، تکمیل و آماده افتتاح است.

در این سفر ۱۶ طرح عمرانی دیگر برکت نیز از جمله یک مدرسه و ۴ طرح آبرسانی در مناطق محروم و روستا‌های سایر شهرستان‌های استان به بهره برداری می‌رسد.

علاوه بر این با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام عملیات احداث ۲۱۴ طرح در روستا‌های شهرستان راور شامل طرح‌های ساخت مسکن محرومان و طرح‌های ورزشی آغاز خواهد شد.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بر اساس نتایج مطالعات شناخت شهرستان راور اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی در این شهرستان را از سال ۱۳۹۶ در برنامه کاری خود قرار داد و ظرفیت سرمایه گذاری در نظر گرفته شده برای اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و اشتغال زایی استان کرمان با اولویت شهرستان راور هزار میلیارد ریال در ۳ سال است.

براساس تفاهم نامه منعقد شده بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و استانداری کرمان از بهمن ماه پارسال مطالعات شناخت شهرستان راور با رویکرد توانمندسازی، پیشرفت اقتصادی و اشتغال زایی آغاز و باتوجه به ظرفیت‌های موجود در سطح منطقه اولویت ایجاد اشتغال به طرح‌های کارآفرینی اجتماع محور و تسهیلات محور داده شد.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تاکنون ۲ هزار و ۴۰۸ طرح را در حوزه‌های محرومیت زدایی، توانمندسازی اقتصادی اشتغال زایی، امور زیربنایی و عمرانی، ساخت مدرسه، مسجد و مراکز فرهنگی سلامت و سایر خدمات با حجم سرمایه گذاری ۴ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال در استان اجرا کرده است.

ساخت مسکن محرومان، ارائه خدمات بیمه ای، اعطام وام قرض الحسنه و ارایه خدمات مالی و بیمه‌ای به ایتام از دیگر اقدامات عام المنفعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کرمان است.
انتهای پیام/ح

رفع محرومیت با کمک بنیاد برکت در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار