سردار نقدی در لرستان:

انقلاب اسلامی بر سر مواضع خود ایستاده است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت:دشمن می‌خواهد این فضایی که امروز می‌خواهیم چهل‌سالگی انقلاب را گرامی بداریم را مسموم کنند.

انقلاب اسلامی بر سر مواضع خود ایستاده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛  سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در همایش تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما امروز در حالی وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب می‌شویم که مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد و شاید خیلی‌ها برایشان این ابهام وجود داشته باشد که در این شرایط و مشکلاتی که داریم اصلاً می‌شود در مورد چهل‌سالگی انقلاب، پیروزی و دستاوردهای انقلاب صحبت کرد و یا اینکه با این مشکلات بهتر است سرمان را پایین بیندازیم تا فضای بهتری به وجود بیاید.

وی افزود: این کاری است که دشمن کرده و با عملیات رسانه‌ای و روانی خودش تصویرسازی‌های غلطی را صورت داده که آنچه درواقع وجود دارد ما خلافش را می‌بینیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران عنوان کرد: در فضای مجازی، رسانه، کانال‌ها و سایت‌ها صد درصد چیزی که خلاف واقع است به ما القا می‌شود و خیلی از جامعه این تصور را باور می‌کنند و این تصویر غلط را اصل می‌گیرند و می‌خواهند این فضایی که امروز می‌خواهیم چهل‌سالگی انقلاب را گرامی بداریم این فضا را مسموم کنند که باید نسبت به این هوشیار باشیم.

وی بیان کرد: باید بدانیم همان‌طور که انقلاب ما در عصر خودش استثنایی است، در رسیدن به چهل‌سالگی هم استثنایی است، انقلاب‌های بزرگ جهانی دیگر که در قرن‌های اخیر اتفاق افتاده هیچ‌کدام با آن ارزش‌های اولیه‌شان به چهل‌سالگی نرسیدند.

سردار نقدی تصریح کرد: انقلاب ما در حالی به چهل سال وارد می‌شود که تمام ارزش‌ها، شاخص‌ها، موازین، معیارها و شعارهای اساسی همانی است که روز نخست بود و یک سرسوزن از مواضعش عقب نرفته و تمام مسائلی را که امام راحل فرمودند و تمام معیارهایی را که بنیان‌گذار این انقلاب برای ما بازگو کردند امروز در صدر مواضع رهبری امروز انقلاب و در صدر مواضع مردم انقلابی است.

وی اضافه کرد: این انقلاب سر مواضع خود ایستاده و همان شعارها و معیارها حاکم است، این اتفاق برای انقلاب‌های دیگر نیفتاده و یک اتفاق بزرگی است، آن‌هم انقلابی که از روز اول پیروزی خودش با شدیدترین توطئه‌ها مواجه بوده است.

انتهای پیام/پ

سفر سردار نقدی به لرستان

برچسب ها: سپاه ، سپاه انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.