رئیس کل دادگستری استان قزوین؛

دستگاه قضا پشتیبان مردم است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه پشتیبان مردم است و هر جا ظللمی شود با قاطعیت وارد پیدا می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ حجت الاسلام نوراله قدرتی رئیس کل دادگستری استان در آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دروازه ورود مردم به دستگاه قضا دادستانی است و دادستان باید به عنوان شمشیر عدالت به موقع عمل کند.

حجت الاسلام قدرتی بر ضرورت احیا حقوق عامه در جامعه تاکید کرد و گفت: احیا حقوق عامه مایه دلگرمی مردم است و حریم اخلاقی جامعه باید از تعرض‌ها در امان بماند.

رئیس کل دادگستری استان بیت المال را خط قرمز دستگاه قضا دانست و اضافه کرد: مدیران هیچ دستگاهی نباید در صرف بیت المال اهمال کنند.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به ضرورت مدیریت بهینه مصرف آب، بر نصب کنتور‌های هوشمند در چاه‌های کشاورزی تاکید کرد.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: همدلی و هم افزایی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی در استان وجود دارد و نتیجه آن، همین آرامش و امنیتی است که دیده می‌شود.

عبدالمحمد زاهدی افزود: باید با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی از این جنگ اقتصادی عبور و زمینه خدمت گذاری بهتر به مردم را فراهم کنیم.

دادستان سابق قزوین و رئیس کل فعلی دادگستری استان زنجان هم از هدایت‌ها و حمایت‌های دادستان کل کشور برای احیا حقوق عامه تقدیر کرد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: آنچه در دوران مسولیت من انجام شد در حد و شان مردم مؤمن و عالم پرور استان قزوین نبود، اما اگر توفیقی بود در نتیجه همکاری تمام کارکنان دستگاه قضا در استان حاصل شد.

وی افزود: در حوزه ایجاد نظم و امنیت باید تلاش کنیم تا زمینه رضایتمندی مردم در جامعه فراهم شود.

در این مراسم از یک دهه خدمات حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جایگاه دادستان قزوین تقدیر و محمد قاسمی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/

آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب قزوین

برچسب ها: دادگستری ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.