برگزاری سومین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی گتوند

سومین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی گتوند با هدف برنامه ریزی فعالیت های هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

برگزاری سومین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی گتوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سومین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی گتوند با هدف برنامه ریزی فعالیت های هفته کتاب با حضور مسئولان و کتابداران کتابخانه های عمومی گتوند در محل سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

در این نشست حسین اسدی پور، رئیس اداره آموزش و پرورش گتوند بر تداوم تعامل و همکاری آموزش و پرورش این شهرستان با کتابخانه های عمومی  سال جاری تاکید کرد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان گتوند در نظر دارد امسال با فعال کردن کتابخانه پژوهش سرای دکتر امین پور و استفاده از کادر مجرب، فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در بین دانش آموزان شهرستان ترویج دهد.

ابوذر اکبری نیا، رئیس اداره کتابخانه های عمومی گتوند بیان داشت: همکاری و تعامل آموزش و پرورش و کتابخانه های عمومی سبب پیشرفت جامعه دانش آموزی است و کتابخانه های عمومی و کتابداران می توانند کتاب و کتابخوانی را در مدارس رواج بخشند.

در پایان این نشست، کتابداران شهرستان به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات و همچنین برنامه های پیشنهادی خود در هفته کتاب و کتابخوانی سال جاری پرداختند.

انتهای پیام/گ

بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی

برچسب ها: کتابخانه ، هفته کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.