لحظه وحشتناک سقوط زن جوان به داخل محل نگهداری کوسه! +فیلم

سقوط ناگهانی زن جوان به داخل محل نگهداری کوسه‌ها صحنه وحشتناکی را رقم زد.

لحظه سقوط زن جوان به داخل حوض کوسه! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده، لحظه وحشتناک سقوط یک زن جوان به داخل حوض نگهداری تعدادی کوسه را در یکی از فروشگاه‌های چین به تصویر می کشد. این زن که هویتش هنوز مشخص نشده، در اثر باز بودن دریچه مخصوص غذارسانی به کوسه‌ها ناگهان به داخل حوض سقوط کرد.

 ویدئویی که منتشر شده نشان می‌دهد، در حالی که این زن در حال حرکت در بالای حوض است، ناگهان به داخل این حوض شیشه‌ای سقوط می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این زن که متوجه باز بودن دریچه غذارسانی نیست، ناگهان به داخل آن پرتاب می شود. در این حوض عمیق تعدادی بچه کوسه نگهداری می‌شد که یکی از جاذبه‌های اصلی این مرکز خرید به شمار می رود.

این حادثه وحشتناک در مجتمع خرید وئودو پلازا در شهر " جیاژینگ" واقع در شرق چین رخ داد. بنا به گفته‌ی سخنگوی مرکز خرید مذکور، این کارمند زن مرکز خرید که قرار بود در یک جلسه مهم حاضر شود به دلیل تاخیر در این جلسه تصمیم گرفت تا با استفاده از مسیر بالای حوض ضمن کوتاه کردن مسیر، از تاخیر زیاد خود بکاهد. خوشبختانه همکاران او متوجه این حادثه شدند و در ادامه دو مامور امنیتی این مرکز خرید با پریدن به داخل حوض توانستند او را از آب بیرون بکشند.

سخنگوی این مرکز خرید در مورد این حادثه گفت: "هیچ فردی هنگام زمان غذا دادن به کوسه‌ها حق استفاده از مسیر بالای حوض را ندارد اما این کارمند به دلیل تأخیر در جلسه تصمیم گرفت از این مسیر استفاده کند."

او افزود : "او سریعاً از حوض بیرون کشیده شد و خوشبختانه در این حادثه دچار هیچ آسیبی نشد."

انتهای پیام/

سقوط زن جوان به حوض کوسه، صحنه ای وحشتناک را رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
Omid
۱۹:۲۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
واقعي بود داخل اون محفظه كوسه بود
United States of America
Omid
۱۹:۲۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
واقعي بود داخل اون محفظه كوسه بود
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۵۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
کوسه ها زهره ترک شدن