برگزاری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به تهدید‌های آمریکا علیه ایران اسلامی، برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ۱۳ آبان یک امر ضروری است.
 
وی گفت : مراسم ۱۳ آبان امسال را با حضور تمام دستگاه‌های دولتی و مردم پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه آمریکا ۴۰ سال است تحریم‌های ۱۳ آبانی را برای ما تکرار می‌کند، گفت: تمام موفقیت‌های کشور در شرایط تحریم‌ها به دست آمده اند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: هیچ کاری پراهمیت‌تر از این نیست که ما خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را بازنشر دهیم.

بازوند با تاکید بر اینکه به گذشته نظام جمهوری اسلامی افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران کار‌های بسیار بزرگی را در طول ۴۰ سال گذشته انجام داده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های نفت، پالایشگاه و پتروشیمی بی نظیر هستند، گفت: با نگاهی به پارس جنوبی به راحتی متوجه کار‌های بزرگی که قرارگاه خاتم و مهندسین کشور انجام می‌دهند خواهیم شد.

وی با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی خدمات شایسته‌ای در کشور انجام داده است که باید به خوبی این اقدام‌ها را برای مردم بازگو کنیم.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: مردم ایران اسلامی به صورت میانگین هر سال در یک انتخابات شرکت می‌کنند و در سرنوشت کشور خود تاثیرگذارند .

دشمنان ایران اسلامی پس از انقلاب، از اسلام سیلی خوردند

 
آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان ایران اسلامی پس از انقلاب، از اسلام سیلی خوردند و امروز به دنبال انتقام گرفتن از این دین مبین هستند.

 وی گفت : در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مقایسه‌ای بین قبل و بعد از انقلاب انجام شود تا جوانان در جریان دستاورد‌های انقلاب قرار گیرند.
 
وی افزود: نسل جوان فعلی نمی‌دانند قبل از انقلاب چه خبر بود و امام برای چه چیزی حرکت کرد، به همین دلیل باید این نسل را به خوبی با دستاورد‌های انقلاب آشنا کرد.
 
نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: پیش از انقلاب کشور‌های استکباری همه کاره ایران بودند و شهروندانشان هرطور که می‌خواستند با ملت ایران رفتار می‌کردند.
 
آیت الله علما با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارد، گفت: تمام جهان به خوبی از قدرت ایران با خبر هستند، امروز امریکایی‌ها با علم ناقصی که دارند به شیخ‌های حاشیه خلیج فارس می‌گویند که ایران می‌تواند آن‌ها را در کمتر از ۲۰ دقیقه نابود کند.
 
وی ادامه داد: غربی‌ها قرار بود سوریه و عراق را نابود کنند، اما ایران خواست که این کشور‌ها حفظ شوند و با اقتدار خود از فروپاشی آن‌ها جلوگیری کرد.
 
آیت الله علما برگزاری اربعین ۲۰ میلیونی را نیز از اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: ساخت و ساز‌ها و پیشرفت‌های فناوری تنها بخشی از توانایی‌های ایران اسلامی است، در حالی که اتحاد و همدلی ایجاد شده در بین ایرانیان و روحیه ایثار و شهادت مهمترین دستاورد انقلاب محسوب می‌شود .

جمهوری اسلامی ایران اکنون دوران دفاع مقدس جدیدی را سپری می کند

 
سروری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران اکنون دوران دفاع مقدس جدیدی را مقابل استکبار جهانی سپری می‌کند.

وی گفت : در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه جلسات متعددی برای هماهنگی همایش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده است، افزود: ۱۶ کارگروه برای برگزاری همایش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب زیرنظر مسئولان استان فعالیت‌های خود را آغاز کرده اند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه عنوان کرد: این کارگروه‌ها فعالیت‌های خود را آغاز کرده و تاکنون جلسات متعددی برگزار کرده اند.
 
سروری با بیان اینکه مسئولیت برگزاری همایش سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نماینده، ولی فقیه در استان است، گفت: ابلاغ‌های مسئولیت از سوی نماینده، ولی فقیه در استان برای ائمه جمعه در شهرستان‌ها صادر شده است.
 
وی با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان گفت: با توجه به تهدید‌های استکبار جهانی ۱۳ ابان امسال را همزمان با سراسر کشور و باشکوه‌تر از گذشته برگزار خواهیم کرد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال با توجه به تهدید‌های پیش رو اهمیتی در حد ۲۲ بهمن دارد، افزود: مردم عزیز که سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند با حضور در راهپیمایی باشکوه‌تر از گذشته به صحنه خواهند آمد.
 
سروری عنوان کرد: برای شهرستان‌ها علاوه بر راهپیمایی برنامه‌های ویژه‌ای نیز اجرایی خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه شرایط کنونی کشور کمتر از دوران دفاع مقدس نیست، گفت: تمام ما باید به دور از مسایل سیاسی و حاشیه‌ای روز ۱۳ آبان را به خوبی برگزار کنیم.
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان در حال توطئه علیه ما هستند، گفت: ما تجربه‌های خوبی از دوران دفاع مقدس داریم لذا می‌توانیم از این دوره نیز عبور کنیم.
 
سروری تاکید کرد: برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی تودهنی خوبی برای دشمنان است و منجر به این می‌شود که اتحاد کشور بیش از پیش حفظ شود.
 
وی همچنین اعلام کرد: یک جشن ملی بزرگ در سراسر استان همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود و جمعیت قابل توجهی در آن مشارکت خواهند کرد.
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری نمایشگاهی بزرگ به منظور نمایش بخشی از دستاورد‌های استان را نیز از دیگر برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد .
 
 
انتهای پیام/د

برگزاری نمایشگاهی بزرگ به منظور نمایش بخشی از دستاورد‌های استان

 
برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.