آمادگی یک هزار و ۵۰۰ اتوبوس برای جابجایی مسافران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای جابه جایی زائرین کربلا، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در نظرگرفته شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار داشت: سال گذشته ۱۱۲ هزار زوار اربعین از طریق حمل و نقل عمومی و اتوبوس جابه جا شدند.

وی با بیان اینکه امسال نیز به منظور ارائه خدمات به زوار حسینی از ۲۱ مهرماه پیش فروش بلیت ها را آغاز کردیم،‌ گفت: در حال حاضر قیمت هر بلیت وی آی پی ۸۷ هزار تومان و قیمت بلیت اتوبوس های عادی ۴۸ هزار تومان است و این در حالیست که از اول آبان ماه نرخ های جدید شرکت های اتوبوس رانی اعلام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه برای جابه جایی زائرین کربلا، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفتیم، ادامه داد: به منظور ایجاد یک سفر آرام و مطمئن برای زوار، نقاط پر حادثه جاده های عبور و مرور زائرین کربلا شناسایی شد و اقدام به رفع این نقاط از طریق علائم و خط کشی، علائم و تجهیزات ایمنی و شیار لرزاننده جهت آرام سازی ترافیک کردیم.

وی با اظهار اینکه برای زواری که زودتر از موعد قصد سفر به کربلا دارند به صورت پراکنده ارائه خدمت می کنیم،‌ گفت: به صورت منسجم از دو هفته قبل از اربعین اقدام به ارائه خدمات می کنیم و بیشترین تمرکز خود را روی مرز مهران قرار دادیم زیرا بر اساس پیش بینی ها بیشترین مسافران از مرز مهران می روند.

خضری گفت: با توجه به اینکه مسیر اصلی تردد زائرین اربعین حسینی از  اصفهان - خرم آباد است، تمرکز نیروهای راهداری در این محور بیشتر است.

 

انتهای پیام/م

خدمت رسانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان به زائران اربعین

برچسب ها: حمل و نقل ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.