یحیی گل‌محمدی:

مشکل مالی تیم با ۷، ۸ میلیارد تا یک سال حل می‌شود/اگر کمک نشود ۶ امتیاز کسرخواهدشد

سرمی تیم فوتبال پدیده گفت:با ۷، ۸ میلیارد تمام مشکلات یک سال تیم فوتبال پدیده حل می‌شودو اگر کمک نشود ۶ امتیاز کم خواهدشد.

مشکل مالی تیم با ۷، ۸ میلیارد تا یک سال حل می‌شود/اگر کمک نشود ۶ امتیاز کسرخواهدشدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر فولاد خوزستان گفت: یک بازی مهم دیگر در پیش داریم. ۲ هفته قبل در جام حذفی با فولاد بازی کرده‌ایم که آن‌ها ۲ هفته مثل ما فرصت داشتند روی نقاط ضعف و قوت‌شان کار کنند.

وی افزود: این سه امتیاز از اهمیت زیادی برخوردار است تا جایگاه خود در جدول را تثبیت کنیم. شرایط بچه‌ها خوب است و خوب تمرین کردند، اما دغدغه‌های مالی همچنان پابرجاست و هنوز حل نشده‌است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده  تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم تا هواداران خوشحال باشند. به غایبان حریف هم کاری نداریم، فولاد تیم پرمهره و قدری است و اصلا کار آسانی نداریم بازی سخت‌تری نسبت به جام حذفی در پیش داریم.

گل محمدی در خصوص بدهی پدیده به ایگور پراهیچ گفت: خبر‌هایی که در این خصوص دارم، مثل شماست. با ۲۰ هزار دلار گویا مشکل فعلا حل می‌شود، تا الان هیچ منبعی برای پرداخت پیدا نشده و فکر می‌کنم اتفاقاتی امروز و فردا رخ دهد.
 
وی افزود: این دغدغه مسئولین باید باشد، مسئولان شهر و استان باید به فکر باشند. هرچه در توان داشتیم، چه من و چه بازیکنان پیاده کرده‌ایم و با غیرت و شرف، چیزی برای مردم مشهد کم نگذاشته‌اند. الان نوبت مسئولان است.
 
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:  نمی‌دانم مسئولان شهر خودشان را به خواب زده‌اند یا موضوع دیگری در میان است، اما در شرایطی هستیم که نیاز به حمایت مسئولان شهری داریم. اگر کمک نشود ۶ امتیاز کم خواهدشد و دیگر نمی‌شود تیم را جمع کنیم. هیچ انگیزه‌ای دیگر در تیم وجود نخواهدداشت.

گل‌محمدی تصریح کرد: اگر واقعا آقایان به دنبال خدمت به مردم مشهد هستند، الان وقتش است که کمک کنند. هوادارانی امسال در کنار ما هستند که با وجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود در جامعه، تنها دلخوشی‌شان همین فوتبال است.

وی در خصوص اینکه آیا با تغییر نام پدیده می‌توان امیدی به حل مشکلات باشگاه داشت، گفت: پدیده به هر حال خوش‌نام نیست و ۱۰‌ها هزار طلبکار دارد. متاسفانه در صحبت با مسئولان شهری و استانی نیز در همین خصوص صحبت‌هایی شد و آن‌ها هم گفتند دافعه زیادی حول این نام وجود دارد. متاسفانه، اما آقایان رسما حتی اعلام نمی‌کنند تیم را نمی‌خواهند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: من به عنوان سرمربی نباید به تهران بروم و دنبال اسپانسر باشم. خجالت می‌کشم و با اکراه می‌روم، اما نگران تیم مشهد هستم.
 
گل محمدی گفت: تیم من کلا با ۷، ۸ میلیارد تمام مشکلات یک سالش حل می‌شود، واقعا برای کلانشهری مثل مشهد پول زیادی است؟
 
وی افزود: ما قرارداد داریم، اگر یک ماه دیگر، دو ماه دیگر هم پولمان را ندهند، نهایتا شکایت می‌کنیم و به پولمان می‌رسیم، اما مردم مشهد چه گناهی کرده‌اند؟ حیف این احساسات نیست؟ نمی‌دانم دیگر به چه زبانی راجع به این مسایل صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص شائبه استعفایش گفت: با هیچکس چنین صحبتی را نکرده ام. مسیر به طوری است که اگر قرار باشد به این شکل باشد، کار سخت می‌شود.

بازی زیبایی را شاهد خواهیم‌بود و انشالله که به پیروزی برسیم

ایلی اِستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان هم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پدیده گفت: خوشحالم که دوباره در مشهدیم و مقابل پدیده باید به میدان می رویم، ۲ هفته پیش که اینجا بودیم، ۱۲۰ دقیقه بازی پرهیجان را شاهد بودیم و گل‌های زیادی رد و بدل شد. امیدوارم فردا هم بازی زیبایی از دو تیم ببینیم.

وی افزود: در این وقفه ۲ هفته‌ای آماده مصاف فردا هستیم. نمی‌توانم بازی فردا را پیش‌بینی کنم، اما مطمئنم بازی زیبایی را شاهد خواهیم‌بود و انشالله که به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص غایبان تیمش در مصاف با پدیده گفت: بیت‌سعید و سیلوا تارتا را به واسطه محرومیت در اختیار نداریم، اما شرایط سروش رفیعی متفاوت است. او همراه ما در مشهد است، مصدومیتش برطرف شده و این تصمیم با ماست که او بازی بکند یا نه.
 
ایلی اِستان  افزود: این ۲ هفته را پشت سر گذاشتیم و تغییرات در تیم ما مشهود بود. امیدوارم فردا بهتر هم باشیم و به برد برسیم. اشتباهات زیادی در بازی قبل رخ داد، چه از سوی داور و چه از سوی بازیکنانم. امیدوارم این اشتباهات فردا کمتر و کمتر شود.
 
انتهای پیام//ا.س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.