اختصاص ۸۷ میلیارد ریال برای طرح‌های اشتغالزایی روستایی در پیرانشهر

فرماندار شهرستان پیرانشهر در همایش شورا‌ها و دهیاران بخش مرکزی پیرانشهر از اختصاص بیش از ۸۷ میلیارد ریال اعتبار از سوی بخش بانکی به طرح‌های اشتغالزایی خبر داد.

اختصاص ۸۷ میلیارد ریال برای طرح‌های اشتغالزایی روستایی در پیرانشهرترابی فرماندار پیرانشهر در گفتگو خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در زمینه ارائه اعتبارات به طرح‌های اشتغالزایی روستایی گام‌های موثری برداشته شده و کارآفرینان می‌توانند با ارائه طرح‌های خود، از حمایت‌های بانکی برخوردار شوند.

وی افزود: دولت در شهرستان پیرانشهر توجه ویژه‌ای به روستا‌ها دارد و به این منظور از بهار سال جاری دولت برای تمامی روستا‌های بخش مرکزی پیرانشهر و ۱۴ روستا از بخش لاجان کارت‌های الکترونیک مرزنشینی صادر کرده تا کمکی برای اهالی روستا و گامی جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر باشد.

ترابی در ادامه از اختصاص ۴۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای مکانیزه کردن آبیاری ۱۳۵۰۰ هکتار از اراضی پیرانشهر به عنوان گامی موثر برای توسعه روستا نام برد و ادامه داد: طرح‌های مهمی نیز در روستا‌های پیرانشهر در مراحل مطالعاتی یا تخصیص بودجه قرار دارند که از این طرح‌ها می‌توان به پروژه آسفالت و روکش مسیر اندیزه به رزگاری، مسیر روستایی کوپر به بسطام بگ و گازرسانی به ۲۴ روستا اشاره کرد.

انتهای پیام / س. خ.

طرح اشتغالزایی روستایی در پیرانشهر

برچسب ها: اشتغال ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.