بهره مندی ۱۰۰ هزار بنگاه‌های کوچک و زودبازده از بسته های حمایتی دولت

رئیس اتاق اصناف ایران گفت : ۱۰۰ هزار بنگاه‌های کوچک و زودبازده کشور از بسته‌های حمایتی دولت در سال آینده بهره مند می شوند.

بهره مندی ۱۰۰ هزار بنگاه‌های کوچک و زودبازده از بسته حمایتی دولتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران گفت: دولت با پرداخت تسهیلات در قالب بسته حمایتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی به بنگاه‌های کوچک و زودبازده موافقت کرده که در بودجه سال آینده اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: ۱۰۰ هزار بنگاه مزیت دار در رسته صنفی مانند صنایع پوشاک، صنایع چرم، صنایع چوب و صنایع چاپ وبسته بندی در اولویت قرار داشته و از تسهیلات برخوردار خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: موضوع اصلاح قانون نظام صنفی برای حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط از دو سال قبل مطرح شده و مجموعه ساختاری بخش خصوصی، دولت و مجلس در حال بررسی اجرای طرح هستند.

علی فاضلی افزود: ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار بنگاه صنفی دارای پروانه کسب در هزار و ۸۵۰ رسته صنفی فعالیت داشته و برای ۶ میلیون و ۵۰۰ هزارنفر اشتغالزایی ایجادشده است.

وی گفت: این بنگاه‌های صنفی ۱۸ درصد تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده و ۲۴ میلیون ایرانی بصورت مستقیم و غیر مستقیم به این بخش وابسته هستند

۵۴ هزار مدیر در قالب اتحادیه صنفی و ۳۹۶ اتاق اصناف کشور فعالیت دارند.

انتهای پیام /ر

تخصیص تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و زودبازده در کشور

برچسب ها: اتاق اصناف ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار