بازار خرید مدرسه زیر ذره بین صنعت، معدن و تجارت مازندران

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور تا ۱۰ مهر ماه در مازندران برگزار می‌ شود.

محمد محمد پور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در مازندران از ۱۵ شهریور تا ۱۰ مهر ماه امسال همزمان در تمامی شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح در دو بخش نظارت بر تامین لوازم التحریر و نظارت بر فروش بوده که تا کنون جلسات مختلفی برای هماهنگی بیشتر در اجرا با تعزیرات حکومتی، اداره استاندارد، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت‌ های اتحادیه‌ ها و بخش خصوصی در ایام اجرای طرح‌ های نظارتی و انجام بازرسی و نظارت، کنترل حراج ها، شناسایی مراکز فاقد پروانه تولید، ممانعت از فروش اجباری سایر اقلام نوشت افزار، نظارت بر رعایت درج قیمت مصرف کننده، رعایت درصد سود مجاز، جلوگیری از عرضه اقلام نوشت افزار تقلبی، دریافت و رسیدگی به موقع گزارش‌ ها و شکایات مردمی و انجام گشت‌های بازرسی با مراجع نظارتی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس دنبال خواهد شد.

محمد پور عمران افزود: هموطنان می‌ توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی نظیر گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی، تقلب، مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند.

انتهای پیام/ م

طرحی برای نظارت ویژه بازگشایی مدارس مازندران

برچسب ها: قاچاق ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.