تمجید AFC از عملکرد مجید حسینی برابر بولیوی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از عملکرد مدافع جوان تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار دوستانه برابر بولیوی تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC )در گزارشی از مجید حسینی به عنوان یکی از ۵ بازیکنی یاد کرد که در دیدارهای دوستانه این هفته درخشیدند.
این هفته تیم های قاره کهن که خود را برای جام ملت های آسیا 2019 در امارات متحده عربی آماده می کنند، دیدارهای تدارکاتی برگزار کردند، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با بررسی دیدارهای انجام شده پنج بازیکنی را که در 10 روز گذشته برای تیم های ملی کشورشان درخشان ظاهر شدند انتخاب کرده که نام مجید حسینی نیز در بین آنها به چشم می خورد.
سایت ای اف سی می نویسد: 
تیم های آسیایی برابر همتایان آمریکای جنوبی خود دست بالا را داشتند و در این دیدارها ژاپن، کره جنوبی، جمهوری اسلامی ایران و قطر به برتری دست یافتند. در جای دیگر، استرالیا قهرمان آسیا اولین بازی خود را با حضور گراهام آرنولد سرمربی جدیدش انجام داد.
ای اف سی سپس به معرفی 5 بازیکن منتخب خود پرداخت و درباره مجید حسینی نوشت:
پس از مصدومیت مرتضی پور علی گنجی مدافع تیم یوپن اوایل ماه جاری،به نظر می رسد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نمی تواند از او در جام ملت های آسیا استفاده کند.
اما روز سه شنبه، این مربی پرتغالی پس از مشاهده عملکرد درخشان مجید حسینی در پیروزی 2-1 تیم ملی برابر بولیوی، خیالش از شرایط دفاعی تیمش بیشتر راحت شد.
اوج کار مدافع میانی ترابزون اسپور ترکیه تکل دقایق آخری بود که در شش قدم روی پای گیلبرت آلوارس زد و یک شانس مسلم گلزنی را از بولیوی گرفت.
چهار بازیکن دیگری که در این گزارش از آنها نام برده شده است عبارند از:
المعز علی بازیکن جوان تیم ملی قطر که در پیروزی 4-3 این تیم برابر اکوادور درخشید و 2 گل زد.

آور مابیل بازیکن جوان استرالیا که اولین بازی ملی خود را در پیروزی چهار بر صفر برابر کویت تجربه کرد.
تاکومی مینامینو بازیکن 23 ساله ژاپن که در پیروزی این تیم برابر پاناما و اروگوئه سه گل زد.
سلمان الفرج، بازیکن عربستان سعودی در شکست 2-0 این تیم برابر برزیل بسیار پر فروغ ظاهر شد.


بیشتر بخوانید:



انتهای پیام/


مجیدحسینی  برابر بولیوی درخشید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.