ملی پوشان پرسپولیس با تاخیر به اردوی تیم ملی می‌آیند/ زمان بازگشت کی روش از پرتغال مشخص شد

بازیکنان پرسپولس در صورت صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا با تاخیر در مرحله سوم اردوی آماده سازی تبم ملی شرکت می‌کنند.

ملی پوشان پرسپولیس با تاخیر به اردوی تیم ملی می‌آیند/ زمان بازگشت کی روش از پرتغال مشخص شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی فوتبال ایران در دومین‌ بازی تدارکاتی خود پیش از جام ملت های ۲۰۱۹ امارات سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف بولیوی رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک حریف خود از قاره آمریکای جنوبی را شکست داد که علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی برای ایران و رودی کاردوزو برای تیم سزار فاریاس در این بازی گلزنی کردند.

مرحله سوم اردوی آماده سازی یوزها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) به احتمال فراوان از ۱۷ آبان در تهران آغاز می شود که قرار است ملی پوشان پرسپولیس در صورت صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک روز پس از بازی برگشت این مرحله در تاریخ ۲۰ آبان به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

شاگردان کارلوس کی روش در روزهای ۲۴ و ۲۹ آبان قرار است در ورزشگاه آزادی به ترتیب ۲ بازی دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو و ونزوئلا برگزار کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازی با بولیوی یک روز در تهران ماند و شب گذشته ایران را به مقصد پرتغال ترک کرد. کی روش قرار است اوایل دهه دوم آبان به ایران بیاید تا مقدمات برگزاری دور سوم اردوی تیمش را فراهم کند.


بیشتر بخوانید:

اسلامیان: حاشیه‌ها پیش از جام جهانی به تیم ملی ضربه زد/ اینفانتینو همکاری خوبی با فدراسیون فوتبال ایران دارد

مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها

بازیکنان ثابت کی‌روش چه کسانی هستند؟


انتهای پیام/

کی روش دهه دوم آبان به ایران باز می گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.