استقبال از سیامند رحمان و حسن جانفشان در فرودگاه ارومیه

سیامند رحمان و حسن جانفشان با استقبال مسئولان و ورزش دوستان وارد فرودگاه ارومیه شدند.

استقبال از سیامند رحمان و حسن جانفشان در فرودگاه ارومیهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سیامند رحمان و حسن جانفشان دو ورزشکار اشنویه‌ای که در سومین دوره مسابقات پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی موفق به کسب مدال طلای وزنه برداری و برنز تنیس روی میز شدند امروز با استقبال مسئولان و ورزش دوستان وارد فرودگاه ارومیه شدند.
 
سیامند رحمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛با اشاره به سطح عالی مسابقات و حضور رقبای قدرتمند گفت: در این مسابقات بنده با مهار وزنه‌های ۲۷۳ کیلوگرم در حرکت اول.۲۹۳ در حرکت دوم و ۲۹۵ در حرکت سوم ضمن کسب مقام قهرمانی و مدال طلا رکورد پاراآسیایی را نیز بهبود بخشیدم.
 
وی با اشاره به اینکه آماده جابجایی رکورد جهانی در این رشته را نیز داشته، اما بنا به تشخیص کادر فنی صورت نگرفت گفت: با تشخیص کادر فنی بنده در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به تغییر رکورد جهانی اقدام خواهم کرد.
 
حسن جانفشان ورزشکار معلول و جانباز ۷۰ درصد استان نیز در این مراسم با اشاره به کسب سطح خوب مسابقات گفت: بنده برای اولین بار مدال برنز و مقام سومی این دوره از مسابقات را در رشته تنیس روی میز کسب کردم و آماده کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو هستم.
 
سومین دوره مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی از ۱۴ تا ۲۱ مهر با حضور ۳۵۸۹ ورزشکار از ۴۳ کشور و در ۱۸ رشته ورزشی برگزار شد که بعد از چین و کره جنوبی ایران با ۵۱ مدال طلا.۴۲ نقره و ۴۳ برنز و مجموع ۱۳۶ مدال در رده سوم این مسابقات قرار گرفت.
 
انتهای پیام/م

 

موفق دو ورزشکار آذربایجان غربی در مسابقات پارالمپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.