باپیگیری‌استاندار خراسان رضوی:

بدهی پدیده به بازیکن فصل قبل این تیم فوتبال پرداخت شد

باپیگیری‌استاندار خراسان رضوی بدهی تیم فوتبال پدیده به بازیکن خارجی سابق خود ایگور پراهیچ پرداخت شد.

بدهی پدیده به بازیکن فصل قبل این تیم فوتبال پرداخت شدعلی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ گفت: با توجه به ضرب العجل تعیین شده برای پرداخت بدهی این تیم به بازیکن خارجی سابق آن "ایگور پراهیچ " و دغدغه جوانان و طرفداران تیم برای کسر ۶ امتیازتیم از سوی فیفا و احتمال سقوط این تیم خراسانی به رده‌های پایین جدول در صورت عدم پرداخت طلب این بازیکن، موضوع را پیگیری کردیم.

وی افزود: طی این پیگیری‌ها به صورت فوری یکی از صنایع فولادی بخش خصوصی پذیرفت مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به تیم پدیده پرداخت نماید تا با حل این مشکل، تیم فوتبال استان به صعود و بازی‌های موفقیت آمیز خود ادامه دهد.

استاندار خراسان رضوی گفت: هم اکنون این مبلغ بر اساس اعلام رسولیان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی به حساب این تیم واریز شده است.

رشیدیان افزود : با وجود حل این مشکل، باید برای این تیم فوتبال، تصمیم جدی تری گرفته شود و در این راستا موضوع از طریق وزیر ورزش و جوانان پیگیری شد و در پی این گفتگو، وی به مدیر کل ورزش و جوانان استان ماموریت فوری در این رابطه داد.

وی تصریح کرد: علی رغم مشکلات موجود صنفی و اقتصادی استان در این رابطه از همه ظرفیت‌های استان بهره می‌گیریم و همکاری و مساعدت لازم در این موضوع خواهد شد تا تیم فوتبال خراسان حفظ و تقویت شود.
 
انتهای پیام//ا.س
 

پرداخت بدهی تیم فوتبال پدیده 

برچسب ها: فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.