به مناسبت روز جهانی استاندارد؛

برترین های استاندارد اردبیل تجلیل شدند

برگزیدگان استاندارد استان اردبیل در بخش واحد تولیدی و مدیران کنترل کیفی صبح امروز با حضور رئیس ملی تایید صلاحیت ایران و مسئولان استانی معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این همایش که به مناسبت روز جهانی استاندارد در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد اردبیل برگزار شد رئیس ملی تایید صلاحیت ایران گفت: خیلی از محصولات تولیدی داخل کشور کیفیت بسیار بالایی دارند که باید دولت و مردم برای سرپا ماندن این واحدهای تولیدی دست در دست هم کمک کنند.

خاکی فیروز افزود: بحث ارزیابی محصولات تولیدی در کشور بر اساس معیارهای استاندارد کاملا رعایت می شود یعنی محصول نمونه برداری می شود و به آزمایشگاه ها ارسال که این نمونه برداری از خط تولید، هم از بازار و هم از انبارها صورت می گیرد.

وی گفت: بعد از آزمایش محصولات اگر استاندارد لازم را نداشته باشند وارد بازار نمی شوند.

برترین های استاندارد اردبیل تجلیل شدند

مدیرکل استاندارد استان اردبیل نیز در این همایش با اشاره به واحدهای تجلیل شده گفت:  امروز از ۱۲ واحد تولیدی نمونه و ۱۰ مدیر برتر کنترل کیفیت استان اردبیل تجلیل و قدردانی شد.

علایی افزود: در حال حاضر در استان اردبیل ۳۲۰ واحد تولیدی تحت پوشش استاندارد بوده که این واحدهای تولیدی بیش از ۷۰۰ فرآورده تولید می کنند و اداره کل استاندارد استان اردبیل به همراه شرکت های تایید صلاحیت شده بازرسی های دقیقی بر رعایت استاندارد در این واحدها را دارد.

برترین های استاندارد اردبیل تجلیل شدند

انتهای پیام/ح

تجلیل از 12 واحد تولیدی و 10 مدیر برتر کنترل کیفیت اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.