جهانبخش در تمرینات برایتون حضور یافت + عکس

هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه برایتون، پس از پایان دیدار ایران و بولیوی در تمرینات تیم انگلیسی حضور یافت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه برایتون که برای برگزاری دیدار تدارکاتی ایران و بولیوی در تهران حضور یافته بود، پس از حضور در انگیس، امروز ( پنج شنبه ) در تمرینات تیمش حضور یاقت.

او در دیدار شاگردان کی روش و فاریاس عملکرد خوبی داشت و به طور ثابت هم بازی کرد و گل اول یوزها را به ثمر رساند، در نیمه دوم تعویض شد و به انگلیس بازگشت. هافبک تیم ملی فوتبال ایران تا کنون موفق نشده عملکرد مطلوبی در تیمش داشته باشد و به جزء دیدار با وستهام در دیگر مسابقات نیمکت نشین بود و در فاصله کوتاهی برای تیم زیر 23 ساله های برایتون هم بازی کرد.

جهانبخش در تمرینات برایتون حضور یافت+ عکس

حال جهانبخش امیدوارست تا با درخشش در تمرینات بتواند برای دومین هفته متوالی در ترکیب کریس هیتن قرار بگیرد و مقابل نیوکاسل بازی کند.

دیدار تیم های برایتون و نیوکاسل در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، شنبه 28 مهرماه از ساعت 17:30 در زمین خانگی نیوکاسل برگزار می شود. درحال حاضر یاران علیرضا جهانبخش با کسب 8 امتیاز از 8 بازی در رده سیزدهم جدول هستند و نیوکاسل هم با هدایت رافائل بنیتز و تنها 2 امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

جهانبخش:باید با حریفان بهتری بازی کنیم/می دانستم کارم در برایتون سخت است

جهانبخش: تاکنون با برایتون هماهنگ نشده ام/ با وجود کمبود‌ها انتظارات از تیم ملی بالا است

شعار مخصوص هواداران برایتون برای علیرضا جهانبخش


انتهای پیام/

حضور جهانبخش در تمرینات برایتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.