نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: با توجه به دسیسه‌های دشمنان برای کم رنگ کردن این حماسه عظیم مسئولان و مردم باید در برگزاری باشکوه آن نهایت همت و تلاش خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت الاسلام والمسلمین قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخبگان در هفته اخیر گفت: استفاده مسئولان از نخبگان در بخش‌های مختلف اجرایی کشور، افزایش اقتدار علمی کشور به دست نخبگان و دفاع از هویت ملی در برابر تبلیغات منفی دشمنان برای مایوس کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی از جمله موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود.
وی با بیان به این که نمرات دانش آموزان در سال تحصیلی جاری تاثیر قطعی در قبولی آنان در کنکور سراسری دارد از مسئولان خواست تا پس از بررسی دقیق این موضوع، اقدام کنند.
امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با تشربح حالات قیامت از زبان حضرت علی ع. گفت: روز قیامت روز جدایی صف نیکوکاران از گنه کاران و در این روز بهشت جایگاه نیکان الهی و جهنم جایگاه بدکاران است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: اعمال انسان تاثیرات دنیوی و اخروی دارند و گناه کردن موجب محرومیت انسان از رزق الهی می‌شود.
حجت الاسلام نیساری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در هلال احمر استان نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته نیز با اشاره به این که ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را چند ماه دیگر جشن می‌گیرد گفت: انقلاب اسلامی به عنوان تنها کشور منطقه در برابر استکبار جهانی ایستاده و به یک الگوی مقاومت در بین کشور‌های جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/م

 

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.