تجهیز 48 دستگاه اتوبوس تندرو به سامانه اعلام صوتی دراصفهان

۴۸ دستگاه اتوبوس جدید بی آرتی مجهز به سامانه اعلام صوتی در اصفهان آماده بهره‌برداری شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله افتخاری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ، 150 دستگاه اتوبوس مسیر سامانه تندروBRT را هم برای بازگشت مجدد به سامانه اعلام صوتی ویژه نابینایان را در دست پیگیری دانست و گفت: 136 دستگاه اتوبوس جديد هم قابليت سامانه اعلام صوتي دارد و کارخانه سازنده درصدد نصب این سامانه بر روی اتوبوس‌ها است.

وی میانگین عمر اتوبوس‌ها را پنج سال بیان کرد و افزود: این درحالیست که عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از مرز ۹ سال عبور کرده و علت اصلي آن ناتواني در خريد اتوبوس است.

افتخاری هزینه خریداری اتوبوس ها را در پیش ازاین با استفاده از یارانه های دولتی و تنها 17 و نیم درصد از بودجه شهرداری بیان کرد و گفت: اما اکنون هزینه 100 درصدی خريد هر دستگاه اتوبوس به قیمت 800 يا 900 ميليون تومان برعهده شهرداری است و شهرداری قادر به پرداخت آن نیست.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه به تازگی 50 دستگاه اتوبوس جديد و 30دستگاه اتوبوس بازسازي شده به ناوگان اتوبوسراني اصفهان افزوده شده گفت: حدود30 دستگاه اتوبوس هم در حال بازسازي است که به شرط تامين اعتبار به ناوگان اضافه و اتوبوس‌هاي فرسوده دودزا، از رده خارج می شود.

 

انتهای پیام/م

 

تجهیز اتوبوسهای تندرو به سامانه اعلام صوتی دراصفهان 

برچسب ها: اتوبوسرانی ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.