لیگ برتر فوتسال بانوان؛

شکست پارس آرا در ایستگاه پایانی دور

پنجمین شکست نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل پالایش نفت رقم خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم پارس آرا شیراز در هفته یازدهم و پایانی دور رفت این رقابت‌ها با نتیجه ۱۱-۴ مغلوب میزبان خود پالایش نفت آبادان شد.

زارع مدیر تیم پارس آرا شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: متاسفانه مانند دیدار‌های گذشته داوران در قضاوت ضعف داشتند و نتوانستند بازی را بخوبی اداره کنند و نباید از حق هم گذشت که تیم پالایش نفت آبادان از چند بازیکن ملی پوش سود می‌برد و پارس آرا از بازیکنان جوان و با انگیزه تشکیل شده که نیاز به زمان بیشتری دارند.

وی ادامه داد: ما در مسابقه امروز بهاره رستم پور و غزاله محمدی را در اختیار نداشتیم، ولی نکته عجیب این بازی، نبود پزشک در سالن بود که داور اجازه شروع را با حضور پزشکیار داد که برای ما هضم این مسئله قابل قبول نیست.

زارع افزود: موضوع قابل توجه دیگر بازی با پالایش حضور تعداد زیادی مرد در سالن برگزاری بود که حتی در تاکتیک‌های تیم از بالا دخالت می‌کردند و نمی‌دانم چرا در سایر شهرستان‌ها فدراسیون اجازه ورود مردان را نمی‌دهد، اما در آبادان مشکلی برای این قضیه وجود نداشت.

مدیر پارس آرا شیراز در پایان اضافه کرد: قصد داریم برای نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم و نتایج بهتری بدست آوریم، فقط امیدواریم کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم در انتخاب داوران دقت بیشتری به خرج دهد تا تیم‌ها متضرر نشوند.

در پایان دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان، پارس آرا شیراز با یازده امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

مسابقه پالایش نفت آبادان و پارس آرا شیراز را راضیه باقری و بهناز آبک قضاوت کردند.

پویندگان فجر، دیگر نماینده فارس در هفته یازدهم استراحت داشت.
انتهای پیام/ر

شکست نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار