تساوی پویندگان فجر در لیگ برتر فوتسال

نماینده فارس در ادامه نتایج مطلوب خود مقابل دختران کویر کرمان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم پویندگان فجر شیراز در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز به میزبانی سالن پهلوانان نصیری به مصاف تیم رده سومی دختران کرمان رفت که تلاش دو تیم تساوی پرگل ۴-۴ بود.

محبوبه رضوی مربی تیم پویندگان فجر شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: متاسفانه بازیکنان ما در این مسابقه شرایط همیشگی را نداشتند و فاقد روحیه جنگندگی لازم بودند، ولی بهرحال مقابل تیم فوق العاده دختران کویر کرمان که به نظرم از تیم‌های نامی نو اصفهان و ملی حفاری به لحاظ تاکتیکی بهتر است، عملکرد مناسبی داشتند و از نتیجه تساوی در کل راضی بودیم.

وی افزود: روی گل‌های خورده‌ای که دریافت کردیم بازیکنان اشتباه کردند و یکی از گل‌ها نیز با روی اشتباه دروازبان به ثمر رسید و تیم پویندگان در ادامه جبران کرد و چهار گل کاملا تاکتیکی و زیبا به ثمر رساند و حال باید پس از این دیدار، روی نقاط ضعف خود بیشتر کار کنیم و در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

شاگردان ستاره زارع با این تساوی و ۱۳ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

قضاوت این مسابقه را مریم ناصری و ملیکا شفیع نژاد بر عهده داشتند.

لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با برگزاری هفته دهم به تعطیلات نیم فصل رفت و دو هفته تیم‌ها استراحت خواهند کرد و پویندگان فجر در دور برگشت رودرروی هیات فوتبال خراسان رضوی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ر

توقف خانگی پویندگان فجر در لیگ برتر فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار