لیگ برتر فوتسال بانوان؛

جدال حساس نمایندگان فارس و کرمان

پویندگان فجر با شکست دختران کویر کرمان، چشم به رده‌های بالایی جدول دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های، ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۰ مهرماه، تیم پویندگان فجر شیراز در سالن پهلوانان نصیری به مصاف دختران کویر کرمان می‌رود.

شاگردان ستاره زارع که در هفته‌های اخیر از شرایط آرمانی بدور بوده اند، با ۳ برد، ۳ تساوی، ۳ شکست و ۱۲ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گرفته و دختران کویر کرمان با ۴ برد، ۲ تساوی، ۲ شکست و ۱۴ امتیاز، جایگاه سوم را در اختیار دارد.

ستاره زارع سرمربی تیم پویندگان فجر شیراز در خصوص این بازی در گفتگو با خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: دیداری شش امتیازی پیش رو داریم و هر تیم که بتواند به پیروزی دست یابد، می‌تواند جایگاه خوبی در جدول بدست آورد.

وی افزود: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و مصدومانی هم که داریم، امیدواریم به بازی روز جمعه برسند و با آنالیزی که از تیم دختران کویر کرمان داشتیم برای کسب ۳ امتیاز مقابل آن‌ها به میدان می‌رویم چرا که شدیدا به این برد احتیاج داریم.

ستاره زارع در خصوص اتفاقات بازی هفته گذشته با نامی نو اصفهان هم بیان کرد: ما کتبا اعتراض خود را بهمراه فیلم برای فدراسیون فوتبال ارسال کردیم هرچند در نتیجه مسابقه تغییری حاصل نمی‌شود، اما شاید داور محروم شود.

قضاوت این بازی را مریم ناصری و ملیکا شفیع نژاد برعهده دارند.

در هفته نهم، پویندگان فجر شیراز مقابل تیم مدعی نامی نو به تساوی یک-یک رسید و دختران کویر کرمان هم در بازی با مس رفسنجان با تساوی پرگل ۴-۴ متوقف شد.

انتهای پیام/ن

مصاف پویندگان فجر و دختران کویر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار