پارس آرا در پی شکست خراسان رضوی

نماینده فارس برای پیروزی در لیگ برتر فوتسال بانوان کار سختی مقابل نماینده مشهد ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم پارس آرا شیراز در هفته دهم مسابقات دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۰ مهرماه به میزبانی سالن پهلوانان نصیری رو در روی میهمان خود، هیات فوتبال خراسان رضوی قرار می‌گیرد.

نماینده فارس در پایان هفته نهم با ۳ پیروزی، ۲ مساوی، ۳ شکست و یازده امتیاز جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده و هیات فوتبال خراسان رضوی هم با تنها یک برد، بدون تساوی، هفت شکست و ۳ امتیاز، مکانی بهتر از دهمی در اختیار ندارد.

تیم پارس آرا شیراز در پنج مسابقه آخر خود به بردی دست نیافته و پیروزی مقابل تیم انتهای جدولی هیات فوتبال خراسان رضوی، نماینده فارس را از بحران خارج می‌کند.

برزگر سرمربی پارس آرا شیراز بیان کرد: درست است که تیم خراسان رضوی شرایط مناسبی در جدول نداشته و نتایج مناسبی در بازی‌های ابتدایی خود کسب نکرده، اما در حال حاضر بازی‌های بهتری را به نمایش می‌ﮔﺬﺍﺭﺩ و تیم ما نیز تمرینات خوبی را در طول هفته پشت سر گذاشته است.

وی گفت: برد این مسابقه برای ما بسیار مهم است و باید بازی با هیات فوتبال خراسان رضوی را با کسب ۳ امتیاز از زمین خارج شویم، در غیر اینصورت به رده‌های پایینی جدول سقوط می‌کنیم.

برزگر در خصوص نتایج نامناسب هفته‌های اخیر پارس آرا شیراز تصریح کرد: پارس آرا در هفته‌های نخست فصل با برد‌هایی که بدست آورد، توقع همه را بالا برد، اما نباید فراموش کرد تیم ما نخستین بار در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور یافته و بازیکنان تجربه بالایی ندارند، ولی در ادامه راه بهتر خواهیم شد هرچند باید در نیم فصل دوم بازیکن هم جذب کنیم.

إلهام مبارکی و إلهام خلود بازی تیم‌های پارس آرا شیراز و هیات فوتبال خراسان رضوی را سوت خواهند زد.

تیم پارس آرا شیراز در هفته نهم استراحت داشت و هیات فوتبال خراسان رضوی ۶-۲ مغلوب ملی حفاری اهواز شد.

انتهای پیام/ن

دیدار پارس آرا و  نماینده مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار